דניאל צוקרמן ולינה גלושקו זכו היום (ראשון) בתחרות הלאומית השנייה מתוך ארבע, של "סבב וולוו 2020" לגברים ולנשים, שארגן איגוד הטניס במיוחד עבור שחקנים הישראלים שנערכה ביפו.
בגמר בין שני שחקני נבחרת הדייויס, ניצח צוקרמן (דורג 4 בתחרות) בגמר 7:6(3), 2:6 ו-0:6 את בן פתאל (3) והשלים דאבל, לאחר שזכה אתמול גם בטורניר הזוגות, ובסה"כ גרף סכום של 5,900 שקלים. פתאל הפינאליסט הסתפק ב-2,500 שקלים. שני השחקנים מתאמנים בשבועות האחרונים יחד עם חבריהם לנבחרת הדייויס, בצוותא עם המאמנים יואב שב ויואב בן צבי.
2 צפייה בגלריה
צוקרמן על החימר
צוקרמן על החימר
דניאל צוקרמן. ניצח
(צילום: לידור גולדברג, איגוד הטניס)
צוקרמן: "התחרויות האלה מאוד חשובות לנו, אנחנו מתכוננים לקראת התחרויות הבינלאומיות בתקווה שהן יחזרו באמצע אוגוסט, כך שבהחלט חשוב לנו להתחרות, לשחק אחד נגד השני ולהשתפר. כל עוד יש לנו הרבה משחקים".
גמר הנשים הפגיש את שתי שחקניות נבחרת הפדרציה, בשחזור הגמר של שבוע שעבר. גלושקו ניצחה 6:2, 3:6 ו-2:6 וזכתה ב-5,000 שקלים, שלי ברזניאק תקבל 2,500 שקלים. השתיים מתאמנות בשבועות האחרונים יחד עם שחקניות נבחרת הפדרציה עם המאמנת וקפטנית הפדרציה, ציפי אובזילר, ועם המאמן אמיר חדד.
2 צפייה בגלריה
לינה גלושקו
לינה גלושקו
לינה גלושקו. לקחה 5,000 ש"ח
(צילום: איגוד הטניס)
גלושקו: "התחרויות האלה מאוד חשובות בעיניי, אחרי תקופה שישבתי בבית ולא יכולתי להתאמן כמעט. זה נותן הרבה ביטחון ואני מקווה שהתחרויות בסבב יחזרו בקרוב ואוכל לקחת את הביטחון הזה לתחרויות בחו"ל".
בשבוע הקרוב תתקיים התחרות הלאומית השלישית ברעננה ובסוף השבוע הבא תתקיים תחרות המאסטרס המסכמת בעפולה. עבור צוקרמן וגלושקו מדובר בזכייה שנייה ברציפות, לאחר שהם הניפו את הגביע גם בשבוע שעבר בתחרות הלאומית באשקלון.