אלופת רולאן גארוס הטרייה, הפולנייה איגה שוויונטק, זינקה הבוקר (שני) 37 מקומות בדירוג העולמי החדש (WTA) ותופסת את המקום ה-17 בדירוג העולמי.
שוויונטק בת ה-19, שהפכה לצעירה ביותר שזוכה בתואר בפריז מאז 1992, עשתה זאת לאחר שגברה 4:6, 1:6 על סופיה קנין האמריקאית. כעת היא תנסה להמשיך במומנטום ולהיכנס לעשירייה הראשונה.
2 צפייה בגלריה
איגה עם הגביע
איגה עם הגביע
איגה שוויונטק עם הגביע
(צילום: AP)
אשלי בארטי האוסטרלית, שלל לא השתתפה ברולאן גארוס, ממשיכה להוליך את הדירוג ומיד אחריה הרומניה סימונה האלפ והיפנית נאומי אוסקה. פיינליסטית רולאן גארוס, קנין, עלתה למקום הרביעי (עלייה של שני מקומות). אלינה סביטולינה האוקראינית סוגרת את החמישייה.
אצל הגברים, רפאל נדאל שהניף אתמול את הגביע ה-13 שלו בפריז, נותר במקום השני בעולם, כשמי שהפסיד לו, נובאק ג'וקוביץ', ממשיך להוליך את דירוג ה-ATP. את הקפיצה הגדולה בעשירייה הראשונה עשה הארגנטינאי דייגו שוורצמן, שזינק שישה מקומות אל המקום השמיני, בזכות ההגעה לחצי הגמר בפריז.
2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(צילום: gettyimages)
אצל הישראלים, דודי סלע מדורג 226 בעולם (ירידה של שמונה מקומות), עידן לשם 365, ואילו היחידי שרשם עלייה הוא ישי עוליאל שקפץ שבעה מקומות אל 402. הטניסאית הישראלית הבכירה היא דניס חזניוק שירדה מקום אחד, אל 319 בעולם. לינה גלושקו במקום ה-664.