פחות משבועיים לאחר סיום אליפות ארצות הברית יפתח ביום ראשון הקרוב טורניר הרולאן גארוס, הגראנד סלאם השלישי של העונה יוצאת הדופן שעברה לא מעט שינויים בעקבות משבר הקורונה. היום (חמישי) נערכה הגרלת התחרות.
הטניסאי הבכיר בעולם ואלוף רומא הטרי, נובאק ג'וקוביץ', ינסה לשכוח את אירועי אליפות ארה"ב, משם הוא הודח כזכור לאחר שנפסל בשמינית הגמר לאחר שחבט בכדור ופגע בגרונה של שופטת הכיסא. הוא יפתח מול השבדי מיקאל אימר (80 בעולם) ואם יגיע לרבע הגמר צפוי להמתין לו מאבק מול האיטלקי מטאו ברטיני (8). 
4 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
ינסה לשכוח את אירועי אליפות ארה"ב. נובאק ג'וקוביץ'
(צילום: רויטרס)
אלוף השנה שעברה, רפאל נדאל, ינסה לרשום תואר מספר 13 בפריז וה-20 בקריירה. הספרדי יפתח מול הבלארוסי אגור גרסימוב (83) וברבע הגמר תמתין לו כנראה משוכה קשה בדמותו של הגרמני אלכסנדר זברב (6). 
המפגש המסקרן בסיבוב הראשון יהיה בין אנדי מארי לאלוף 2015 בפלשינג מדו, סטניסלס ואוורינקה. משחק גדול יהיה בין אלוף ארה"ב הטרי דומיניק תים למארין צ’יליץ'. אם תים ינצח הוא עשוי לפגוש ברבע הגמר את המקומי גאל מונפיס. הרוסי דניל מדבדב (4) עשוי לפגוש ברבע הגמר את המדורג חמישי, היווני סטפנוס ציציפאס.
4 צפייה בגלריה
אנדי מארי
אנדי מארי
מפגש לוהט על ההתחלה. אנדי מארי
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
סטן ואוורינקה
סטן ואוורינקה
סטן ואוורינקה
(צילום: AFP)
אצל הנשים, המדורגת ראשונה סימונה האלפ תפגוש בסיבוב הראשון את הספרדייה שרה סוריבס טורמו, המדורגת 70 בעולם. בדרך מצפות לרומנייה מספר משוכות לא פשוטות. אם היא תעפיל לרבע הגמר היא עשויה להתמודד בו נגד המדורגת חמישית, קיקי ברטנס מהולנד. האוקראינית אלינה סביטולינה (3) עשויה להתמודד ברבע הגמר מול סרינה וויליאמס, אם האמריקנית לא תמעד כמו בפלשינג מדו. אלופת השנה שעברה, אשלי בארטי, לא תגיע להגן על התואר.
4 צפייה בגלריה
סימונה האלפ
סימונה האלפ
סימונה האלפ
(צילום: getyimages)
כזכור, למרות מגבלות הקורונה והעלייה בתחלואה בצרפת, הוחלט תחילה שבטורניר תתאפשר כניסת קהל עד 50 אחוזים מתכולת היציעים. בסופו של דבר חלה תפנית ורק 5,000 צופים יורשו להיכנס. ייתכן אף שבסופו של דבר יוחלט להפחית את מספר הצופים ל-1,000 בלבד.