ראש עיריית רעננה חיים ברוידא הורה היום (שבת) על הפסקה מיידית של תחרות טניס ארצית לבני נוער מכל רחבי הארץ, שהתקיימה בעיר, זאת לאחר שמארגני התחרות לא עמדו בהנחיות וחרגו מכמות המשתתפים שאישרה העירייה בכפוף לצווים והתקנות של משרד הבריאות.
התחרות התקיימה במרכז הטניס ברעננה המשמש לתחרויות ארציות ובינלאומיות. העירייה אישרה את קיום התחרות בכפוף לצווים, עם הגבלת השתתפות של עד כ-100 בני נוער, אולם המארגנים חרגו מהמספר המותר ולכן הורה ברוידא על הפסקת הטורניר.
2 צפייה בגלריה
טניס
טניס
הטורניר הופסק מיידית
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
חיים ברוידא
חיים ברוידא
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא
(צילום: אלי דסה)
ברוידא אמר כי "הערך של שמירה על בריאות הציבור חשוב יותר מכל תחרות או פעילות שחורגת מההנחיות. מארגני התחרות הפרו את ההתחייבות של מקסימום מספר המשתתפים, והיו עלולים ליצור עומס מסוכן. אנו מתייחסים בחומרה לכל הפרה של הנחיות משרד הבריאות בנוגע להתקהלויות ולא ניתן לזה יד בשום צורה ואופן. נשמור על בריאות תושבי העיר ואזרחי המדינה".
תגובת איגוד הטניס: "התחרות ברעננה היתה ייחודית להיום, משום שהתקיימו בה רק משחקי זוגות במסגרת סבב ווילסון, שמאורגן ומפוקח על ידי צוות סופר מיומן ומקצועי, שעשה זאת מספר פעמים בשבועות האחרונים".
"על אף העמידה בתנאי התו הסגול, הייתה הערכה לא מדויקת על משך המשחקים שנמשכו מעבר למצופה, דבר שיצר מעט עומס. המרכז ברעננה גדול והיה ריחוק חברתי וגם מאבטח בכניסה ומי שהתלונן היו הורים שלא הורשו להיכנס על מנת למנוע עומס. באשקלון מתקיימת תחרות ארצית שונה לגמרי, כל המשחקים מתוזמנים ואין כניסה להורים ומאמנים, רק לשחקנים".