בצל ההנחיות המחמירות בגלל וירוס הקורונה, ועם רשימה מכובדת של טניסאים מהצמרת העולמית שוויתרו על ההשתתפות, תצא לדרך ביום שני הקרוב אליפות ארצות הברית. היום (חמישי) נערכה הגרלת משחקי הגראנד-סלאם השני של העונה.
מי שינסה לנצל את היעדרותם של יריביו העיקריים הוא המדורג 1 בעולם, נובאק ג'וקוביץ', שיגיע כדי לזכות בפעם ה-17 בגראנד-סלאם ובפעם הרביעית בארצות הברית, מה שלא עשה מאז 2018.
3 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' אליפות ארצות הברית
נובאק ג'וקוביץ' אליפות ארצות הברית
יזכה שוב בגביע בארה"ב? ג'וקוביץ'
(צילום: רויטרס )
הסרבי יפתח בסיבוב הראשון מול דמיר דז'ומחור הבוסני, כשבשמינית הגמר הוא יכול לפגוש את ג'ון איזנר האמריקאי. אולי המשוכה הגדולה תהיה ברבע הגמר, שם ככול הנראה ימתין לו דויד גופן (7).
האוסטרי דומניק תים, שלא הצליח לעבור את שלב רבע הגמר עד היום בארה"ב, יהיה המדורג שני בטורניר. במידה ויצליח להגיע עד לרבע הגמר, ככל הנראה ימתין לו רוברטו באוטיסטה אגוט (8). קרב מרתק ברבע צפוי בין סטפנוס ציציפאס היווני (4) לאלכסנדר זברב (5), רבע גמר נוסף יכול להתקיים בין מתאו ברטיני (6) לדנייל מדבדב הרוסי (3).
3 צפייה בגלריה
דומיניק תים
דומיניק תים
מדורג 2 בטורניר. תים
(צילום: AFP)
הטניסאית הבכירה בטורניר הנשים תהיה הצ'כית קרולינה פלישקובה, המדורגת שלישית בעולם, שהפסידה בגמר ב-2016 ואולי הפעם תצליח ללכת עד הסוף. ברבע הגמר היא עשויה לפגוש את פטרה מרטיץ׳ (8).
סרינה וויליאמס (9 בעולם ו-3 בטורניר), שלא הציגה יכולת טובה בשבועיים האחרונים, חולמת להניף את הגביע בפעם השביעית במגרש הביתי. היא יכולה לקבל דרבי בשמנייה האחרונה מול מדיסון קיז (7).
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
שוב בבית. סרינה
(צילום: AFP)
סופיה קנין האמריקאית, שמצאה את עצמה מדורגת שנייה בטורניר, יכולה לקבל ברבע הגמר את אירנה סבלנקה הבלארוסית (5). נאומי אוסקה היפנית (4) עשויה להתמודד ברבע מול פטרה קביטובה (6).
כאמור, שחקנים רבים יעדרו מהאליפות השנה ובניהם רפאל נדאל, רוג'ר פדרר, ניק קיריוס, אשלי בארטי וביאנקה אנדרסקו.