שבועיים לפני אליפות ארצות הברית הפתוחה, קיי נישיקורי אובחן כחולה קורונה. בעקבות כך הוא לא ישחק בטורניר סינסינטי והשתתפותו בגראנד סלאם נמצאת בספק גדול. פיינליסט הטורניר בניו יורק ב-2014 אמר כי הוא חש בטוב, נכנס לבידוד ויעבור בדיקת קורונה נוספת ביום שישי.
"אתמול בבוקר, כשאני עדיין בפלורידה, ערכתי בדיקת קורונה והתשובה הייתה חיובית", סיפר המדורג 31 בעולם. "אצטרך לוותר על טורניר סינסינטי הפעם. הצוות שלי ואני נעבור בדיקה נוספת ביום שישי, שאחריה הודיע שוב על מצבי".
3 צפייה בגלריה
נישיקורי מאוכזב
נישיקורי מאוכזב
נישיקורי. מחוץ לסינסינטי
(צילום: EPA)
על פי ההנחיות בארה"ב, אדם שנדבק בקורונה חייב להיות בבידוד של עשרה ימים. כך שנישיקורי יוכל לצאת מהבידוד רק ב-26 באוגוסט, חמישה ימים בלבד לפני שאליפות ארה"ב יוצאת לדרך.
יש כבר לא מעט פרישות מהטורניר הגדול הראשון מאז פרוץ משבר הקורונה. כך למשל רוג'ר פדרר הודיע שלא ישחק בו מכיוון שהוא מחלים מניתוח בברך. גם ניק קיריוס ויתר על השתתפותו. בנשים, אשלי בארטי, אלינה סביטולינה וקיקי ברטנס החליטו שלא לקחת חלק באליפות.
3 צפייה בגלריה
רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר
פדרר. מחלים מניתוח
(צילום: gettyimages)

האלפ זכתה בטורניר פראג

המדורגת מספר 2 בעולם, סימונה האלפ, רשמה אתמול זכייה ראשונה שלה בטורניר מאז משבר הקורונה. היא עשתה זאת אחרי שניצחה 5:7, 2:6 את אליס מרטנס במסגרת אליפות פראג הפתוחה.
זה גם היה התואר הראשון שלה על חימר מאז שזכתה ברולאן גארוס לפני שנתיים. כמו כן, זה התואר השני של האלפ ב-2020, אחרי שהניפה גם את הגביע באליפות דובאי בחודש פברואר, הטורניר האחרון בו לקחה חלק לפני פרוץ המגפה.
3 צפייה בגלריה
סימונה האלפ
סימונה האלפ
האלפ עם הגביע בצ'כיה
(צילום: gettyimages)
בארה"ב, ג'ניפר בריידי זכתה בטורניר טופ סיד בקנטאקי אחרי שניצחה את ז'יל טייכמן 4:6, 3:6 השווייצרית. זה תואר WTA ראשון בקריירה של בריידי, שהדיחה בחצי הגמר את קוקו גוף.