התנאים הקשים בטורניר ווימבלדון שגרמו לפציעות של שחקנים בכירים גרמו לזעם רב כלפי המארגנים.
הקרבן הראשון היה אדריאן מנארינו, שנאלץ לפרוש במערכה החמישית של משחקו נגד רוג'ר פדרר אחרי שהחליק על הדשא ונפצע בברכו. דבר דומה קרה לאחר מכן לסרינה וויליאמס במשחקה נגד אליקסנדרה ססנוביץ'.
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס בעת שנפצעה
סרינה וויליאמס בעת שנפצעה
סרינה וויליאמס בעת שנפצעה
(צילום: EPA)
המארגנים טענו שהרטיבות נגרמה בשל הגשם הכבד שירד, דבר שגרם לסגירת הגג הנפתח לתקופה ממושכת. הבעיה היא שתופעה הורגשה היטב לא רק במגרש המרכזי.
קוקו גוף התקשתה לעמוד על רגליה במשחק בו ניצחה את פרנצ'סקה ג'ונס ואמרה בסיום: "אני חושבת שכולם ראו אותי מחליקה. לגבי סרינה, היה לי קשה לראות את זה. היא זו שהכניסה אותי לעולם הטניס. תמיד קשה לראות שחקנים נפצעים, במיוחד אותה".
3 צפייה בגלריה
אדריאן מנארינו פצוע
אדריאן מנארינו פצוע
אדריאן מנארינו היה הקרבן הראשון
(צילום: AFP)
פדרר, שהודה שנהנה ממזל בזכות הפציעה של מנארינו, טען שהמגרש נעשה חלק יותר לאחר שהגג נסגר והאורות במקום הודלקו: "זה נורא כשזה קורה פעמיים ברציפות וגם סרינה נפגעה. אלוהים, לא יכולתי להאמין, הרגשתי שזה היה חלק יותר אחרי שסגרו את הגג. היה צריך לנוע בזהירות רבה, אם אתה עושה את זה יותר מדי ומבצע תנועה לא נכונה – אתה נופל".
אנדי מארי, שניצח את ניקולוז בסיאשווילי במגרש המרכזי, צייץ: "המגרש המרכזי מאוד חלקלק, לא קל לזוז שם".
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס בוכה אחרי שנפצעה
סרינה וויליאמס בוכה אחרי שנפצעה
סרינה וויליאמס בוכה: "הלב שלי נשבר"
(צילום: getty images)
הציוץ של אנדי מארי
סרינה וויליאמס כתבה: "הלב שלי נשבר אחרי שהייתי צריכה לפרוש בגלל פציעה, אני מוסרת את אהבתי ותודתי לקהל". ססנוביץ' הגיבה: "המשטח היה מאוד חלקלק, גם אני נפלתי. אני עצובה מאוד בשביל סרינה, היא אלופה גדולה".
פורסם לראשונה: 08:45, 30.06.21