אשלי בארטי (1 בעולם) הראתה היום (שבת) לכולם למה היא מדורגת כבר הרבה מאוד זמן בראש הדירוג העולמי וסוף סוף שמה חותמת בדמות זכייה בטורניר ווימבלדון עם ניצחון משכנע 3:6, (4) 7:6, 3:6 על המדורגת 13, הצ'כית קרולינה פלישקובה.
"זה מדהים. אני רוצה קודם כל לומר משהו לקארה (פלישקובה)", התייצבה בארטי הנרגשת מול המיקרופון. "מגיעות לך כל הברכות על טורניר נהדר. אני אוהבת לבחון את עצמי מולך, ואני בטוחה שאנחנו ניפגש עוד הרבה מאוד פעמים".
2 צפייה בגלריה
האלופה וסגניתה. אשלי בארטי וקרולינה פלישקובה
האלופה וסגניתה. אשלי בארטי וקרולינה פלישקובה
האלופה וסגניתה. אשלי בארטי וקרולינה פלישקובה
(צילום: EPA)
בארטי, שהיא האוסטרלית הראשונה מאז 1980 שמניפה את הצלחת על הדשא הלונדוני, התייחסה להפסד בשובר השוויון והוסיפה: "אמרתי לעצמי להמשיך להילחם. היא יריבה אדירה. ידעתי שאצטרך להביא את הטניס הכי טוב שלי ואני גאה בעצמי על הדרך והעובדה שלא ויתרתי. זה היה משחק יוצא דופן מההתחלה ועד לסיום".
על החששות לפני הטורניר ובמהלכו: "זה לקח לי הרבה זמן להצליח לומר לעצמי שזה אפשרי ולהעז לחלום על זכייה בטורניר המדהים הזה כאן", היא הוסיפה. "להצליח להגשים את החלום עכשיו עם כולם כאן גרם לזה להיות יותר טוב מכל מה שדמיינתי. אני באמת רוצה להודות לכל אחד כאן באצטדיון, עשיתם את החלום שלי לכל כך מיוחד, אז תודה רבה לכולכם. כמעט לא ישנתי בלילה, חשבתי על כל ה'מה אם', אבל אני חושבת שברגע שעליתי על המגרש הרגשתי בבית בצורה מסוימת".
2 צפייה בגלריה
אשלי בארטי מתרגשת לאחר הזכייה
אשלי בארטי מתרגשת לאחר הזכייה
"הגשמתי חלום". אשלי בארטי מתרגשת לאחר הזכייה
(צילום: AP)
האוסטרלית סיכמה ושלחה הבטחה למשפחה שלה: "אני יודעת שהמשפחה שלי בבית צופה בי. אני מתגעגעת אליהם, אני אוהבת אותם. אני כל כך שמחה שהם יכלו לצפות בזה, ובעוד כמה חודשים כשאחזור לאוסטרליה, אנחנו נחגוג".