הישג מצוין ללינה גלושקו, שחקנית נבחרת הפדרציה של ישראל, שזכתה היום (שבת) בפיוצ'ר קרית מוצקין לנשים, על סך פרסים של 25 אלף דולר, שהתקיים בשיתוף פעולה של איגוד הטניס, עמותת הספורט ועיריית קרית מוצקין.
גלושקו, המדורגת במקום ה-549 בעולם, גברה 3:6, 4:6 על ג'ואן צוקר משוויץ שדורגה 5 בטורניר ו-319 בעולם, בגמר שהתקיים היום במועדון הטניס מכבי קרית מוצקין, לעיני מאות צופים ביציע ועוד רבים בגגות הבתים שמסביב למתחם הטניס. זו הפעם הראשונה שגלושקו זוכה בטורניר של 25 אלף דולר, והישג זה צפוי להקפיץ אותה מהמקום ה-549 לטופ 400 בעולם. הצוות שלה מונה את סשה גלושקו, רונן מורלי, איליה וולוך, אורן בר נור ועופר פדידה.
2 צפייה בגלריה
לינה גלושקו
לינה גלושקו
לינה גלושקו
(צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
2 צפייה בגלריה
לינה גלושקו
לינה גלושקו
הטקס בסיום התחרות
(צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
גלושקו, שתמשיך כעת לשתי תחרויות של 25 אלף דולר בפלורידה: "היה לי שבוע מהמם, עם משחקים טובים, במועדון היפה הזה שממש כיף לשחק פה. שתי התחרויות לנשים שהתקיימו בישראל היו כל כך חשובות, זה שונה לגמרי לשחק בארץ, ותודה לאיגוד הטניס ולספונסרים שדאגו לקיים את התחרויות האלה. המגרש הביתי נתן לי יתרון, הקהל שהגיע במהלך השבוע ובמיוחד בגמר, עודד אותי. תודה לספונסר שלי 'רב בריח' שתומך בי. השבועיים האחרונים, הזכייה בקרית מוצקין ורבע הגמר בנתניה, נתנו לי המון ביטחון".