טורניר סינסינטי מגיע לשלביו הסופיים. דניל מדבדב, המדורג ראשון בתחרות, הפסיד שני משחקונים בלבד מול פבלו קרניו בוסטה - וניצח 1:6, 1:6. מדבדב יפגוש בחצי הגמר לדרבי רוסי את אנדרי רובלב, שניצח את בנואה פייר הצרפתי בשלוש מערכות 2:6, 6:3, 3:6.
אלכסנדר זברב החזיר את הנורבגי המפתיע, קספר רוד, למציאות עם 1:6, 3:6 קליל תוך כדי שהוא משיג 18 ווינרים לעומת 7 בלבד של יריבו. בחצי הגמר יחכה לגרמני מפגש סופר מסקרן מול סטפנוס ציציפאס היווני, שניצח 2:6, 7:5, 1:6 את פליקס אוז'ה-אליאסים הקנדי. ציציפאס מחזיק ביתרון 2:6 על זברב במפגשים ביניהם לאורך הקריירה, כולל ניצחון בחמש מערכות בחצי גמר רולאן גארוס השנה.
3 צפייה בגלריה
דניל מדבדב
דניל מדבדב
דניל מדבדב
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
אנדרי רובלב
אנדרי רובלב
אנדרי רובלב
(צילום: gettyimages)
בנשים, המדורגת ראשונה, אשלי בארטי, ניצחה 2:6, 4:6 את אלופת רולאן גארוס המכהנת, ברבורה קרייצ'יקובה הצ'כית (מדורגת 9), ותתמודד בחצי הגמר מול אנג'ליק קרבר, שהובילה במערכה אחת (4:6) על פני פטרה קביטובה לפני שיריבתה פרשה במצב של 3:3 בסט השני בעקבות פציעה.
גם קטרינה פלישקובה עלתה לחצי הגמר אחרי פרישה של יריבתה. במצב של 5:7, 0:2 לצ'כית על פאולה באדוסה, הספרדייה הודיעה כי היא לא יכולה להמשיך לשחק בעבות פציעה בכתף ימין. פיינליסטית טורניר ווימבלדון השנה תפגוש בשלב הבא את הפתעת הטורניר, ג'יל טייכמן השווייצרית, שניצחה 2:6, 2:6 את בת ארצה, בלינדה בנצ'יץ', שזכתה לאחרונה במשחקים האולימפיים. המדורגת 76 בעולם קיבלה בכלל כרטיס חופשי לתחרות, והדהימה בדרך גם את המדורגת שנייה בעולם, נאומי אוסקה, בשמינית הגמר.
3 צפייה בגלריה
אשלי בארטי
אשלי בארטי
אשלי בארטי
(צילום: רויטרס)
פורסם לראשונה: 22:03, 20.08.21