שלבי רוג'רס מארה"ב (43 בעולם) הפסידה אתמול (שני) לאמה ראדוקנו הבריטית (150 בעולם) בשמינית גמר אליפות ארצות הברית. במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק אמרה האוסטרלית כי היא "מצפה לקבל תשעה מיליון איומים על חייה" בעקבות ההפסד המאכזב.
רוג'רס הפתיעה בטורניר וניצחה את המדורגת 1 בעולם אשלי בארטי ועקב כך עלתה לכותרות במולדתה, אבל "הייתה מעדיפה שרשתות חברתיות לא היו קיימות". "ברור שאני שמחה להיות תחת אור הזרקורים", אמרה, "אבל עכשיו יחכו לי תשעה מיליון איומים על חיי. הרשתות החברתיות גורמות לכולם להיות יותר קיצוניים".
1 צפייה בגלריה
שלבי רוג'רס
שלבי רוג'רס
שלבי רוג'רס
(צילום: EPA)
"אתם יכולים להיכנס לפרופיל שלי עכשיו", אמרה, "בטח כבר מכנים אותי שם 'חזירה שמנה', ובשאר כינויים שאני לא יכולה להגיד עכשיו. אני מנסה לא לקחת את זה ללב, אבל לפעמים זה לא מצליח. זה הצד הפחות טוב של הספורט".
"אני מנסה לשים את התגובות הרעות בצד, אבל לפעמים לא מצליחה", המשיכה רוג'רס, "הרשתות החברתיות לא יכולות לשלוט במה שאני עושה ובאימונים שלי, אבל אני הייתי מעדיפה שהן לא היו קיימות. זה מאוד קשה".
הדברים שאמרה רג'רס דומים למה שאמרה לפני יומיים סלואן סטיבנס. הטניסאית האמריקנית אמרה שקיבלה יותר מ"2,000 הודעות של שנאה" אחרי ההפסד שלה לאנג'ליק קרבר. "זה מתיש ובלתי נגמר. צריכים לדבר על זה יותר", סיכמה סטיבנס.