דניל מדבדב, המדורג שני בעולם, רשם לפנות בוקר (בין ראשון לשני) ציון דרך נוסף בקריירה, כשזכה בתואר המאסטרס הרביעי שלו. הרוסי ניצח בגמר טורניר טורונטו את הסנסציה האמריקאית, ריילי אופלקה, 3:6, 4:6.
אופלקה, שמדורג במקום ה-23 בעולם, ניפק טורניר מהסרטים והדיח בזה אחר זה טניסאים אדירים כמו ניק קיריוס, גריגור דימיטרוב, רוברטו באוטיסטה אגוט, ובחצי הגמר את המדורג שלישי בסבב סטפנוס ציציפאס. אופלקה היה מוכר עד הטורניר בעיקר בזכות ממדיו – 2.11 מ' – השחקן הגבוה בתולדות הסבב לצד איבו קרלוביץ'. דרך אגב, מדבדב מתנשא לגובה של 1.98 מ', רחוק מלהיות נמוך.
2 צפייה בגלריה
דניל מדבדב
דניל מדבדב
מדבדב והגביע
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
דניל מדבדב, ריילי אופלקה
דניל מדבדב, ריילי אופלקה
מדבדב ואופלקה בסיום
(צילום: gettyimages)
"לא חלמתי על זה כשנובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל עדיין משחקים", אמר מדבדב על הזכייה שלו במאסטרס רביעי בקריירה. "אני רוצה לזכות בעוד תארים". מדבדב התפנה להחמיא לאופלקה: "גם היום הוא הופיע, סיפק כמה נקודות טובות. הוא נלחם עד הסוף והציל כמה נקודות משחק קריטיות. לשחק ככה בגמר המאסטרס הראשון בקריירה שלך זה לא קל. במאסטרס הראשון שלי, שגם היה בקנדה, ניצחתי שלושה משחקונים בלבד".
האמריקאי החמיא גם כן: "מדבדב שיחק בצורה מעוררת השראה. הייתה לי הזדמנות אחת לשבור מוקדם, ועדיין אני לא חושב שזה היה משנה יותר מדי כי הוא לקח לי הרבה נקודות מהסרב. גם בחבטות הגדולות שלי הוא היה שם והפריע".