אונס ג'אבור היא אחת הטניסאיות המרעננות בסבב הנשים. אחרי שניצחה את אנט קונטבייט האסטונית 5:7, 3:6 ברבע גמר טורניר אינדיאן וולס, הטוניסאית בת ה-27 הבטיחה את העפלתה לטופ 10 - הישג שיא עבור טניסאית ערבייה.
ג'אבור, שכרגע מדורגת במקום ה-14 בעולם, שברה 5 פעמים את יריבתה (מתוך 12 אפשרויות), ורשמה את ניצחונה ה-48 העונה, הכי הרבה מבין כל טניסאיות הסבב. מוקדם יותר החודש היא העפילה לגמר טורניר שיקגו, ובחודש יוני הייתה לערבייה הראשונה שזוכה בטורניר WTA, אחרי שזכתה בטורניר ברמינגהם.
2 צפייה בגלריה
אונס ג'אבור
אונס ג'אבור
אונס ג'אבור
(צילום: EPA)
"זה חלום שמתגשם", אמרה ג'אבור במסיבת העיתונאים אחרי שהבינה כי תיכנס לטופ 10. "זה משהו שרציתי מגיל 16. טופ 10 זה רק ההתחלה. אני יודעת שהמקום הזה מגיע לי כבר מזמן. יריבתה הבאה של הטוניסאית תהיה פאולה באדוסה הספרדייה, שעשתה בעצמה היסטוריה אחרי שניצחה 4:6, 5:7 את אנג'ליק קרבר, והפכה לספרדייה הראשונה מאז קונצ'יטה מרטינס ב-2003 שמעפילה לחצי הגמר באינדיאן וולס.
בטורניר הגברים, גריגור דימיטרוב הבולגרי ממשיך ביכולת הנהדרת. אחרי שהדיח בשמינית את המדורג ראשון, דניל מדבדב, דימיטרוב חלף על פני הוברט הורקאץ' הפולני (8) בשלוש מערכות - 6:3, 4:6, 6:7(2). בחצי הגמר מחכה לו קמרון נורי הבריטי, שהפתיע בעצמו את דייגו שוורצמן הארגנטיני עם 0:6, 2:6 מרשים.
2 צפייה בגלריה
גריגור דימיטרוב
גריגור דימיטרוב
גריגור דימיטרוב
(צילום: AFP)
הערב ייערכו שני רבעי הגמר האחרונים, כאשר סטפנוס ציציפאס יתמודד מול ניקולוז בשילאשווילי, וטיילור פריץ ינסה להדהים את אלכסנדר זברב.