דני אבדיה מתחיל להתרגל למעמד החדש שלו כשחקן שישי בוושינגטון. הלילה (בין רביעי לחמישי) הרוקי עלה מהספסל, קיבל 27 דקות ותרם 9 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 1 מ-2 מהקו), 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם 2 איבודים בהפסד הביתי 137:115 לטורונטו (מאזן 13:12). הוויזארדס ירדו למאזן 16:6, השלישי הכי גרוע בליגה אחרי דטרויט ומינסוטה.
התוצאה מעט משקרת מכיוון ששמונה דקות לסיום המשחק לוח התוצאות הראה 111:106 בלבד לקנדים. אלא שמשם האורחת יצאה לריצת 4:21 תוך שש דקות ולא הביטה לאחור.
3 צפייה בגלריה
אבדיה מנסה לחסום את ואנווליט
אבדיה מנסה לחסום את ואנווליט
אבדיה מנסה לחסום את ואנווליט
(צילום: רויטרס)
במצב של 106:113 לטורונטו לאבדיה הייתה זריקה נוחה לשלוש, אבל הוא החטיא. נורמן פאוול היה מדויק בצד השני עם קליעה מחוץ לקשת והכניס את הראפטורס למומנטום חיובי בדרך לריצה הגדולה.
הרוקי הישראלי היה היחיד שניסה לשמור בקבוצתו, אפשר להגיד די כרגיל העונה. הוא הצליח לעצור כמה פעמים באחד על אחד את פסקל סיאקם ופרד ואנווליט כאשר קיבל אותו בחילוף, אבל ירצה לזכור פחות את ההטבעה של כריס בושיי עליו ש"הכניסה אותו לפוסטר" ברבע הרביעי. מיד לאחר מכן הוא יצא מהמשחק וכבר לא חזר.
3 צפייה בגלריה
אבדיה שומר על סיאקם
אבדיה שומר על סיאקם
אבדיה שומר על סיאקם
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
ווסטברוק מדבר עם השופט
ווסטברוק מדבר עם השופט
ווסטברוק מדבר עם השופט
(צילום: רויטרס)
וושינגטון תלויה מאוד העונה בראסל ווסטברוק. אחרי מחצית ראשונה רעה, הרכז הוותיק נכנס לעניינים וסיים את המשחק עם 23 נקודות (9 מ-20 מהשדה). יחד עם זאת, סדרת החלטות נוראיות שלו במאני טיים, כולל חדירה ראש בקיר לסל במקום מסירה לאבדיה שהתחנן לכדור על קשת השלוש, הרסו לוויזארדס את ניסיונות הקאמבק. ווסטברוק גם היה עצבני מאוד ורשם עבירה טכנית שמינית ב-15 משחקים בהם נטל חלק העונה. בראדלי ביל הוביל את הקלעים עם 24 נקודות (8 מ-20). רוי האצ'ימורה תרם 15.
וושינגטון קלעה 12 שלשות ב-29 אחוזים בלבד. טורונטו להטה מחוץ לקשת עם 19 שלשות ב-59 אחוזים. נורמן פאוול (28 נקודות) הוביל שבעה שחקנים בספרות כפולות אצל הקנדים. פסקל סיאקם הוסיף 26, וקייל לאורי 21. בושיי היה פנטסטי משני צדי המגרש ותרם 17 נקודות, 16 ריבאונדים ו-2 חסימות. לוושינגטון יש עכשיו כמה ימים לנוח עד המשחק הבא שלה בלילה שבין שישי לשבת (2:00) בבית מול ניו יורק ניקס.