16 מתוך 302 שחקני ה-NBA שיחזרו מהפגרה שנכפתה וימשיכו את עונת המשחקים באורלנדו נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. כך הודיעו הערב (שישי) הנהלת ה-NBA וארגון השחקנים. הבדיקה לשחקנים נערכה לפני שלושה ימים והיום, כאמור, הגיעו התוצאות.
בהודעה לתקשורת, אמרו ה-NBA וארגון השחקנים כי כל שחקן שנמצא חיובי לקורונה יצטרך כמובן להיכנס לבידוד ביתי של שבועיים ולאחר מכן להיבדק שוב, לקראת חזרת הליגה ב-30 ביולי.
2 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ' דנבר
ניקולה יוקיץ' דנבר
אחד מאלה שאישרו כי נדבקו בקורונה. יוקיץ'
(צילום: AFP)
מי שעוקב אחרי הדיווחים בארה"ב בשבועות האחרונים מגלה כי כל כמה ימים נמצא חולה קורונה חדש מקרב שחקני ה-NBA. שלשום פורסם כי גארד אינדיאנה, מלקולם ברוגדון, נדבק בנגיף ולפני כן כוכב דנבר, ניקולה יוקיץ'.
לא מעט שחקנים מביעים את עניינם בנושא וכמובן היו נגד חזרת העונה. אחד מהם הוא קווין דוראנט. "אם הייתי כשיר, לא הייתי חוזר לשחק", אמר שחקן ברוקלין נטס הפצוע בראיון בארה"ב.
ההודעה של הנהלת הליגה וארגון השחקנים
"המצב כרגע משוגע ובלתי צפוי", אמר דוראנט שחלה בעצמו בקורונה, "יש הרבה חולים חדשים בכל יום, אבל אם יש אנשים שמרגישים שזה בטוח לשחק עכשיו - זה בסדר. אני תומך בכל מי שחושש להגיע לאורלנדו ולשחק, באופן אישי הייתי חושש לחזור".
בכל מקרה, מחנות האימונים של הקבוצות יחלו ב-11 ביולי במתחם דיסניוורלד והעונה תשוב שלושה שבועות לאחר מכן, בסוף החודש.
2 צפייה בגלריה
דוראנט
דוראנט
דוראנט. לא מרגיש בטוח
(צילום: AP)
אתמול (חמישי) דווח כי גארד אינדיאנה מלקולם ברוגדון נדבק בקורונה. "נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה ואני כרגע בבידוד", הודיע ברוגדון באתר הרשמי של הפייסרס. "אני מרגיש טוב וקצב ההחלמה טוב. אני מתכנן להצטרף לשאר הקבוצה באורלנדו לטובת השלמת העונה והפלייאוף".
פורסם לראשונה: 13:49, 26.06.20