שון דוסון סובל מפציעה בגיד אכילס ברגלו הימנית, ינוח כשבוע וינסה לשוב לאחר מכן לאימונים. הפציעה של הפורוורד מגיעה אחרי משחקו הטוב ביותר מאז שחזר מהקרע בגיד אכילס ברגלו השמאלית, בניצחון 90:95 על נאנטר ביורוקאפ (16 נקודות ב-21 דקות). השחקן עצמו העלה סטורי לאינסטגרם שלו בעקבות הפציעה וכתב: "חדשות לא נכונות חברים, לא קרעתי את גיד אכילס".
בדיווחים בספרד נטען כי זאת עשויה להיות פציעה רצינית, אך השחקן וסביבתו טוענים שלא כך הם הדברים. הישראלי בן ה-27 הרגיש אחרי המפגש מול נאנטר אי נוחות באיזור הגיד, אבל בבדיקה ראשונית האבחנה היא כי לא מדובר בקרע אלא בסוג של מתיחה. בכל מקרה דוסון יעבור בדיקת MRI שתקבע בדיוק את סוג הפציעה ומשך ההחלמה.
2 צפייה בגלריה
שון דוסון
שון דוסון
דוסון. רק בריאות
(צילום: David Grau, חובנטוד בדאלונה)
2 צפייה בגלריה
דוסון מעדכן כי לא קרע את גיד אכילס
דוסון מעדכן כי לא קרע את גיד אכילס
דוסון מעדכן כי לא קרע את גיד אכילס
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של שון דוסון)
הדיווח בספרד על הפציעה הנוכחית
כזכור, דוסון קרע את הרצועות בברכו בינואר 2019 ונעדר כתשעה חודשים מהמגרשים. במשחק החזרה שלו באוקטובר 2019 מול צדביטה זאגרב ביורוקאפ נפצע שוב, הפעם קרע את גיד אכילס ברגלו השמאלית.
דוסון השתקם במשך שנה, והעונה חזר לאט לאט לעניינים. ביורוקאפ הוא העמיד ממוצע של 10.8 נקודות ו-2.8 ריבאונדים ב-17.7 דקות (שישה משחקים) ובליגה הוא שותף הרבה פחות וגם תרם בהתאם (3.2 נקודות ב-9.2 דקות).