דונובן מיצ'ל עשה העונה קפיצת מדרגה ביכולת שלו, וכעת הוא יקפוץ מדרגה גם בשכר שלו. הגארד יחתום בקרוב על חוזה מקסימום ביוטה ג'אז, 195 מיליון דולר לחמש שנים.
מיצ'ל, בן 24, הפך בעונה האחרונה לאחד הגארדים הטובים בליגה והבטיח לעצמו לפחות 163 מיליון דולר, כאשר שאר השכר שלו תלוי בביצועיו. מיצ'ל נבחר השנה לאולסטאר והיה נהדר בסדרת הפלייאוף בה הפסידה יוטה 4:3 לדנבר בסיבוב הראשון. הוא קלע פעמיים יותר מ-50 נקודות והפך לשחקן השלישי בהיסטוריה (יחד עם אלן אייברסון ומייקל ג'ורדן), שקולע כך בסדרת פלייאוף אחת. הוא השני ממחזור הדראפט שלו (2017) שזוכה להארכת חוזה מקסימלית, יחד עם דארון פוקס מסקרמנטו קינגס.
2 צפייה בגלריה
דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל. ירוויח לא מעט
(צילום: AP)
מי שיחתום על חוזה דומה הוא כוכבה של בוסטון, ג'ייסון טייטום (22), שימשיך לחמש שנים נוספות תמורת 195 מיליון דולר, זאת החל מ-2021/22. בעונה שעברה הפך באופן רשמי לכוכב הגדול של הקבוצה ונבחר לאולסטאר בפעם הראשונה.
הוא רשם בממוצע 23.4 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק, והוביל את הסלטיקס לגמר המזרח במתחם הבועה באורלנדו. בפלייאוף מספריו היו טובים עוד יותר: 25.7 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-17 משחקים.
2 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום
קיבל חוזה מקסימום בצדק. ג'ייסון טייטום
(צילום: AP)
הפורוורד הלטבי של וושינגטון וויזארדס, דוויס ברטאנס, שישתף פעולה עם דני אבדיה, זכה גם הוא להארכת חוזה מקבוצתו. הלטבי ירוויח 80 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. העונה שעברה הייתה העונה הטובה ביותר שלו בליגה, עם 15.4 נקודות בממוצע.
מארק גאסול לאן? הספרדי הוותיק מבוקש ע"י לוס אנג'לס לייקרס, ומתלבט בינה לבין טורונטו ראפטורס. על פי הדיווחים בארה"ב, הלייקרס רוצים אותו מאוד ומנסים לפנות מקום בתקרת השכר שלהם כדי להגיש לו הצעה טובה יותר.