חזרת ה-NBA כבר מעבר לפינה, כשהשחקנים החלו להגיע לבועה באורלנדו. תאריך היעד למשחק הראשון הוא ה-31 ביולי, כשעד אז הקבוצות יערכו אימונים וכל אחת מהן תערוך שלושה משחקי הכנה.
הגעתה של אחת הקבוצות לאורלנדו הפכה לאבסורד, לא כי החליטה לא להצטרף או יצאה בביקורות, אלא פשוט כי רוב הסגל שלה פצוע או חלה בקורונה. הכוונה היא כמובן לברוקלין, שארבעה משחקניה יצאו חיוביים לנגיף ולכן לא ייכנסו עם שאר הסגל לבועה, כשגם קווין דוראנט וקיירי ארווינג הפצועים יצפו בחבריהם מרחוק.
2 צפייה בגלריה
קריירה עשירה. ג'מאל קרופורד במדי הקליפרס
קריירה עשירה. ג'מאל קרופורד במדי הקליפרס
קריירה עשירה. ג'מאל קרופורד במדי הקליפרס
(צילום: AP)
הארבעה הם דיאנדרה ג'ורדן, ווילסון צ'נדלר, ספנסר דינווידי וטאורן פרינס, שהיה גם האחרון שנאלץ להוציא את עצמו מהסגל.
הלילה (בין רביעי לחמישי), במהלך בזק של כמה שעות, צירפו הנטס שני שחקנים ותיקים לסגל, רק כדי להעמיד רוסטר כלשהו (ראוי או לא, אנחנו עוד נראה) והחתימו את ג'מאל קרופורד בן ה-40 ומייקל ביזלי.
קרופורד לא שיחק העונה כלל, כשבעונה שעברה רשם 64 משחקים במדי פיניקס, בהם סיפק 7.9 נקודות ו-3.6 אסיסטים לערב. משחקו האחרון בקבוצה היה התפוצצות של 51 נקודות מהספסל מול דאלאס, ובכך גם הפך לשחקן המבוגר בהיסטוריה של הליגה שקולע לפחות 50 נקודות במשחק, וגם היחיד שעשה זאת בארבע קבוצות שונות.
לאורך הקריירה שלו רשם קרופורד 14.6 נקודות ו-3.6 אסיסטים, כשגם הוסיף שלוש זכיות בתואר השחקן השישי של העונה.
ביזלי (31, 2.08 מ') נבחר במקום השני בדראפט 2008 ונחשב לכישרון אדיר, אבל אופי בעייתי ושלל הסתבכויות גרמו לקריירה שלו לקרטע. בעונה שעברה היה חלק מהסגל של הלייקרס, אבל לא שיחק כמעט בכלל מאחר שהיה לצד אימו החולה. בחודש פברואר של השנה שעברה הועבר בטרייד לקליפרס ומיד שוחרר. את העונה סיים בליגה הסינית במדי גואנדונג סאות'רן טייגרס.
2 צפייה בגלריה
מייקל ביזלי ודריימונד גרין במאבק
מייקל ביזלי ודריימונד גרין במאבק
כישרון ענק, אופי פחות. ביזלי
(צילום: AP)
הפורוורד המנוסה שיחק 609 משחקים בליגה הטובה בעולם, בהם רשם 12.4 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק.
קרופורד וביזלי הם שני הפאצ'ים האחרונים בסגל של ברוקלין אחרי שגם ג'סטין אנדרסון וטיילר ג'ונסון צורפו מאותה סיבה בדיוק.