הפתעה גדולה ביורוליג. המוליכה, ברצלונה, הפסידה בפעם השנייה בלבד העונה - ולא סתם, אלא 80:68 לליון-וילרבאן שהגיעה למפגש מול שאראס ושחקניו מהמקום האחרון. מדובר בסך הכל בניצחון השני של הקבוצה הצרפתית שהייתה טובה יותר, הובילה בהפרש דו-ספרתי בחלק גדול מהמשחק ורשמה הישג מרשים, שאולי יעניק לה דחיפה מחודשת לקראת ההמשך.
דייויד לייטי היה מצוין עם 17 נקודות. "היינו צריכים את המשחק הזה", הוא הודה בסיום. אקס מכבי ת"א נוריס קול קלע 14 למנצחת. בברצלונה שני שחקנים בלבד קלעו בדו-ספרתי: ניקוליה מירוטיץ' עם 14 נקודות וניק קלאת'ס שתרם 12.
2 צפייה בגלריה
שאראס
שאראס
שאראס מתוסכל על הקווים. הפסד שני העונה
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
לייטי ומירוטיץ'
לייטי ומירוטיץ'
לייטי מקשה על מירוטיץ'
(צילום: AFP)
אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי ת"א בשבוע שעבר, ולנסיה רשמה ניצחון שלישי ברציפות וחזרה מטורקיה עם 86:90 על פנרבחצ'ה המאכזבת. דווקא המארחת פתחה טוב יותר ואף הובילה ב-10 נקודות בירידה למחצית. הספרדים רצו 0:10 בתחילת הרבע השלישי והמשיכו משם לניצחון. סאם ואן רוסום הוביל את ולנסיה עם 20 נקודות.
פנאתינייקוס עצרה את רצף ההפסדים שלה עם 76:83 על באיירן מינכן שמצידה ספגה הפסד שני ברציפות. המשחק היה בשליטה יוונית כמעט לכל אורכו ובשיאו הגיע היתרון של המארחת ל-13 נקודות. נמניה נדוביץ' היה המצטיין בפאו עם 17 נקודות ושישה אסיסטים. ולדימיר לוליץ' קלע 20 נקודות לגרמנים.