לו וויליאמס עשוי לזכות (שוב) בשחקן השישי של העונה – אם אכן זה יקרה, זו תהיה הפעם הרביעית שלו בקריירה והוא יהיה הראשון אי פעם שחתום על ההישג הזה.
אבל על מה שהוא עשה בסוף השבוע האחרון כנראה לא מגיעים לו פרסים, והוא אף עשוי לשלם על כך ביוקר. גארד הקליפרס קיבל אישור בשבוע שעבר לצאת מהבועה באורלנדו בשל הלוויה משפחתית.
2 צפייה בגלריה
לו וויליאמס בפעולה
לו וויליאמס בפעולה
מה הוא חשב לעצמו? לו וויליאמס
(צילום: רויטרס)
הבעיה החלה כשחברו הטוב, הראפר ג'ק הארלו, העלה לסטורי באינסטגרם תמונות של וויליאמס במועדון חשפנות באטלנטה במהלך חמישי בלילה. לאחר שהבין את הבלגן, הארלו מיהר למחוק את הסטורי המדובר וצייץ יום לאחר מכן ש"זו הייתה תמונה ישנה שלנו. נזכרתי בה כי אני מתגעגע אליו".
ב-NBA תיחקרו את וויליאמס ובדקו איפה היה בזמן ששהה מחוץ לבועה והוא הודה שבין היתר בילה זמן קצר במועדון החשפנות מג'יק סיטי באורלנדו בחמישי האחרון.
לאור הנסיבות, בליגה מנסים להחליט כמה זמן השחקן ייאלץ לשהות בבידוד שיכול להגיע עד ל-10 ימים. אם זה אכן יגיע לכך, הוא יחמיץ לפחות משחק אחד.
2 צפייה בגלריה
דוק ריברס עצבני
דוק ריברס עצבני
לא מרוצה. דוק ריברס
(צילום: AP)
בינתיים, מאמנו דוק ריברס הספיק להגיב על האירועים האחרונים ולא נשמע מרוצה בכלל. "לא יכול לחלוק איתכם מידע בקשר למסע שלו כי לא הייתי איתו שם", אמר ריברס. ברור שהתמונות הללו התפרסמו, וזה משהו שממש לא נהנינו או אהבנו לראות".