וושינגטון ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) את דנבר 110:112, כאשר דני אבדיה קלע 2 נקודות בלבד ורשם משחק מאכזב נוסף בקריית ה-NBA הקצרה שלו. עם כל הכבוד לרוקי הישראלי, מה שתפס את העין וכנראה ייזכר מהמשחק היה מהלך הסיום הלא מוצלח בעליל של דנבר.
הנאגטס, בהובלת ג'מאל מארי, יצאו למתפרצת כשנותרו ארבע שניות על השעון. הם הצליחו להגיע למצב של ארבעה שחקנים מול אחד בלבד, ובמקום לסיים את זה עם סל קל וללכת להארכה, כל הארבעה בחרו להתפרס על קשת השלוש. פקונדו קמפאסו קיבל את ההזדמנות לנצח עם הבאזר - והחטיא.
1 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי מול דני אבדיה
ג'מאל מארי מול דני אבדיה
ג'מאל מארי מול דני אבדיה
(צילום: AP)
"הייתי בטוח שהם יילכו על ליי-אפ או הטבעה וניכנס להארכה", אמר בסיום בראדלי ביל. "כשרצתי לכיוונו של מארי חשבתי שהוא יכניס כדור למייקל פורטר ג'וניור, אבל אז ראיתי שהוא מאט באזור קו השלוש ואמרתי לעצמי 'הוא מנסה ללכת על ניצחון, אז נעשה את המקסימום כדי להכריח אותם לקחת זריקה אחרת'. אני שמח בטירוף".
מארי עצמו התחרט שלא לקח על עצמו את הזריקה המכריעה ועל ההתנהלות שלו בשניות הסיום: "הייתי צריך לזרוק וזהו. היינו במצב של 4 על 1. פשוט היינו צריכים לקלוע. במצב כזה מישהו חייב לחתוך לכיוון הטבעת. חשבתי שפורטור ג'וניור יעשה זאת, אבל הוא כנראה חשב שאני הולך לזרוק, כמו שבאמת הייתי צריך. בסוף מסרתי ממש גרוע לקמפאסו".
כוכב הנאגטס המשיך לבקר את עצמו ואת חבריו: "אם כבר עצרתי על קו השלוש הייתי צריך לזרוק ואם מייקל מצטרף להתקפה הוא חייב להמשיך לכיוון הסל, במיוחד כשיש חבר'ה אחרים לידו". בהמשך הוא גם פרסם פוסט בטוויטר עם תמונה של האירוע וכתב: "אשמה שלי, קדימה למשחק הבא".
בצד המנצח, בוושינגטון רשמו ניצחון שישי בשבעה משחקים, אבל את ביל שסיים עם 33 נקודות זה לא ממש ריגש: "עדיין לא עשינו כלום. ניצחנו כמה משחקים, אבל עדיין יש כמה הרגלים רעים שנצטרך לתקן".