הסיטואציה של דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס מוזרה מתחילת העונה. בדרך כלל במשחקים סבירים שלו הקבוצה מפסידה, ודווקא בריצה היפה של הוויזארדס לפני פגרת האולסטאר, התפקיד של הרוקי הישראלי היה קטן, אפילו קטן מאוד. לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) אבדיה סיפק מספרים יפים (13 נקודות ו-6 ריבאונדים), אבל וושינגטון הפסידה 127:112 בחוץ לממפיס.
בפודקאסט של האתר The Ringer דנו במצב של הרוקי בוויזארדס. "במקום לתת ליכולות שלו ביטוי, בוויזארדס לוחצים עליו לפתור את הבעיות ההגנתיות שלו. קשה לו לעשות את הדברים בהם הוא מצטיין", נאמר בפודקאסט.
3 צפייה בגלריה
 ד'אנתוני מלטון מול דני אבדיה
 ד'אנתוני מלטון מול דני אבדיה
אבדיה. "לוחצים עליו לפתור את הבעיות ההגנתיות שלו"
(צילום: AP)
גם אבדיה חטף ביקורת, ולא רק קבוצתו: "הוא לא מראה בינתיים את היכולות שיהפכו אותו לשחקן NBA לטווח הארוך. הוא קצת המום מהזריזות של השחקנים מולם הוא משחק. הוא לא ארוך מספיק כדי לשנות זריקות, ולא מהיר מספיק כדי לשמור על גארדים. יש לו בעיות הגנתיות. אם ימשיך בוושינגטון, ספק אם יהפוך בטווח הארוך לשחקן לגיטימי".
עוד ציטוטים מעניינים מהפודקאסט: לא בטוח שאבדיה נמצא במקום הכי טוב להתפתחות שלו. זאת התאמה מוזרה מכל הבחינות. לא נופתע אם בסופו של דבר אבדיה יחליף כמה קבוצות עד שימצא את המקום שמתאים לו".
3 צפייה בגלריה
אבדיה וביל צופים על מוראנט
אבדיה וביל צופים על מוראנט
אבדיה צופה במוראנט בדרך לשתי נקודות
(צילום: EPA)

ברוקס: "חייבים לחזור מהר יותר להגנה"

והיה גם משחק לפנות בוקר, בו וושינגטון הפסידה ושוב הראתה את כל הבעיות שיש לה, בין אם זה פתיחה רעה של משחקים (ספגה 35 נקודות ברבע הראשון), או רכות בריבאונד (ממפיס קטפה 60 כדורים חוזרים) והגנה חלשה.
"אנחנו חייבים לחזור מהר להגנה", אמר מאמן הקבוצה סקוט ברוקס. "זאת בעיה שלנו כי אנחנו מתחילים גם רע את המשחקים. ברגע שאנחנו גם לא קולעים טוב, אנחנו מורידים את הראש".
3 צפייה בגלריה
ביל מתקשה מול הגנת ממפיס
ביל מתקשה מול הגנת ממפיס
ביל מתקשה מול הגנת ממפיס
(צילום: AP)
על כוכב הוויזארדס, בראדלי ביל, שסיים אמנם עם 21 נקודות, אך באחוזים רעים (1 מ-8 לשלוש, 6 מ-22 מהשדה), הוסיף ברוקס: "ממפיס שמרה עליו בצורה אינטנסיבית. אני חושב שהוא עשה עבודה טובה בלהגיע לקו העונשין בחצי הראשון, והוא המשיך באותה דרך בחצי השני, אבל לא קיבל שריקות מהשופטים. ממפיס הייתה פיזית מאוד עם בראדלי. הוא החטיא זריקות שבדרך כלל הוא קולע, וזה פגע בו".
עוד אמר ברוקס על האחוזים הרעים של ביל: "אני מאמין מאוד בעבודה של בראדלי, אני רואה אותו כל יום בחמש השנים האחרונות. לדעתי האחוזים שלו ישתפרו".