סיפור לא שגרתי ב-WNBA - שמוכיח שוב עד כמה צריך להיות בעולמנו פוליטיקלי קורקט - הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) בהרחקה ממשחק אחד וקנס של 10,000 דולר למאמן קונטיקט סאן, קורט מילר.
במשחק שלשום בין הסאן ללאס וגאס אייסס (65:72 לקונטיקט), מילר זעם באחת ההתקפות של קבוצתו על השופטים, שלא שרקו עבירה לליז קמבייג', הסנטרית והכוכבת הגדולה של לאס וגאס. בתגובה, מילר פנה לאחד השופטים וצעק לעברו: "באמת, היא שוקלת 140 ק"ג".
2 צפייה בגלריה
ליז קמבייג'
ליז קמבייג'
התעצבנה. קמבייג'
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
קורט מילר
קורט מילר
התנצל. מילר
(צילום: AP)
קמבייג' שמעה את הדברים, נשכה שפתיים והמתינה לסיום המשחק. אז, כמו שרוב הכוכבים עושים, העלתה את התגובה שלה לחשבון האינסטגרם בסרטון שהכינה: "לעולם לא אתן לאדם שלא לכבד אותי. לעולם. בעיקר לאדם קטן כמו מר מילר. תדע, מעתה אף פעם אל תעליב שחקנית בליגה שלנו".
קמבייג' אף סיפרה, חצי בחיוך כי "אני שוקלת 107 ק"ג וגאה להיות מניאקית גדולה". גם בליגה כעסו מאוד על האמירה של מילר וכאמור קנסו והרחיקו אותו ממשחק אחד. המאמן עצמו הוציא הודעה מסודרת לאחר התקרית וטען כי הוא "לא התכוון לרגע להעליב את השחקנית".
קמבייג' לא נשארת חייבת אחרי האמירה הפוגענית
לאחר מכן שחרר הודעה נוספת: "הערתי הערה לא הולמת ופוגענית בהתייחס לגובהה ומשקלה של ליז קמבייג'. אני מתחרט על מה שאמרתי בלהט הרגע ורוצה להתנצל בכנות בפני ליז ולאס וגאס. אני מבין את חומרת דבריי ואלמד מכך לקח".
שחקנית העבר האגדית וכיום נשיאת קונטיקט באן, ג'ניפר ריזוטי, הוסיפה: "בשום פנים ואופן אנחנו לא נעבור לסדר היום על התנהגות או דיבור שמזלזל באדם אחר. קורט התנצל על טעותו ומבין את חומרת דבריו". אגב, קמבייג' עצמה אמרה שמילר "בר מזל שזה היה בזמן משחק כי אחרת הייתי מסיימת את העבודה".