קווין פורטר ג'וניור, שנבחר במקום ה-30 בדראפט 2019, נתן עונת רוקי די מבטיחה בקליבלנד עם ממוצעים של 10 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-50 משחקים. רק חבל עבורו שמשם הכל הידרדר והערב (שני) הקאבס הודיעו שהם מחפשים לו טרייד בגלל תקרית משמעתית חריגה.
השוטינג-גארד בן ה-20 (1.93 מ'), שעדיין לא שיחק העונה בגלל "סיבות אישיות" ולא היה חלק מהקבוצה השנה, זעם על כך שאנשי הקבוצה נתנו את תאו האישי לטוריאן פרינס (הגיע בטרייד מברוקלין) והעבירו אותו לאזור שמיועד לשחקני ספסל. לפי "דה אתלטיק", פורטר ג'וניור הגיב בצרחות, השליך אוכל והתעמת עם הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן.
1 צפייה בגלריה
קווין פורטר ג'וניור
קווין פורטר ג'וניור
טראבל-מייקר לא קטן. קווין פורטר ג'וניור
(צילום: AP)
לאחר התקרית פורטר ג'וניור קיבל הודעה שהוא כבר לא חלק מהקבוצה, זאת רק חודש בלבד לאחר שהקאבס ניצלו את האופציה עליו לשנה הקרובה. בעיקרון נשארה לו עוד שנה אחת בחוזה, עליה אמור לקבל 1.7 מיליון דולר.
זו לא הפעם הראשונה שפורטר ג'וניור מסתבך. בנובמבר האחרון הוא נעצר על ידי משטרת אוהיו אחרי שנתפס ברכבו כשברשותו כלי נשק ומריחואנה, ושוחרר בערבות של 4,000 דולר. "אנחנו מודעים לסיטואציה בה מעורב קווין פורטר ג'וניור, ואנחנו בתהליך של איסוף החומרים. דיברנו עם קווין, ונמשיך בבדיקה איתו באופן פרטי", הודיעה הקבוצה. לפני חודש ההאשמות נגד השחקן בוטלו לאחר שהוא טען כי הוא לא ידע שיש כלי נשק במכונית, טענות שהתקבלו על-ידי חבר המושבעים.
פורסם לראשונה: 21:04, 18.01.21