וושינגטון יכולה לחייך. סקוט ברוקס הבטיח רק לפני מספר ימים שהקבוצה צפויה לפתוח ברצף ניצחונות, ואמנם זה עוד מוקדם, אבל היי, גם שני ניצחונות זו התחלה של רצף.
הלילה (בין שני לשלישי) הוויזארדס גברו 119:131 על יוסטון, המשך ישיר למומנטום מהניצחון על בוסטון ביום ראשון ועלו למאזן 17:8.
4 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
אי אפשר לעצור אותו. בראדלי ביל
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ג'ון וול ובראדלי ביל
ג'ון וול ובראדלי ביל
שני חברים טובים. ג'ון וול ובראדלי ביל
(צילום: AP)
מי שהגיע לבקר בקפיטול וואן ארינה הוא האקס ג'ון וול, שהועבר בטרייד לרוקטס תמורת ראסל ווסטברוק. הרכז סיפק שיא עונתי של 29 נקודות (ו-11 אסיסטים) לזכות האורחת, שחסרה את אריק גורדון, ויקטור אולאדיפו, כריסטיאן ווד ופי.ג'יי טאקר, כך שאפשר להבין למה היא כבר עם שישה הפסדים ברציפות.
בראדלי ביל המשיך בכושר הקליעה המטורף שלו מתחילת העונה, והפעם סיים עם 37 נקודות ב-14 מ-24 מהשדה, להן הוסיף 8 ריבאונדים. ווסטברוק עם טריפל-דאבל שישי העונה (16 נקודות, 15, אסיסטים ו-13 ריבאונדים) אחרי שמול בוסטון פיספס אותו בשל ריבאונד אחד שחסר לו.
4 צפייה בגלריה
ג'ון וול
ג'ון וול
הצטיין, אבל קשה לנצח בסגל כל כך חסר. ג'ון וול
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
דאונל האוס מטביע, אבדיה צופה
דאונל האוס מטביע, אבדיה צופה
משחק פחות טוב של הישראלי. דאונל האוס מטביע, אבדיה צופה
(צילום: AP)
דאוויס ברטאנס תרם 18 נקודות מהספסל, כולל 5 מ-6 מחוץ לקשת, אבל למרות כל הנקודות הללו, הניצחון הובטח דווקא בזכות ההגנה. שוב, בדיוק כמו מול הסלטיקס, עבודה הגנתית טובה ברבע השלישי היא זו שפתחה את הפער מיוסטון ועזרה לוויזארדס לשייט לניצחון.
דני אבדיה עלה מהספסל גם הפעם, אבל סיפק את אחד ממשחקיו החלשים העונה, לפחות בהתקפה. הישראלי שיחק 20 דקות וסיים עם 5 נקודות (2 מ-4 מהשדה) ו-3 ריבאונדים, אך גם עשה 5 עבירות.
בלילה שבין רביעי לחמישי הוויזארדס יישארו בבית וייארחו את דנבר החזקה, הרוקטס ייצאו למשחק קשה בפילדלפיה, ורק נס ימנע מהם הפסד שביעי ברציפות.