אם לוס אנג'לס לייקרס תמשיך במומנטום השלילי שבו היא נמצאת כרגע גם בשמונת המשחקים האחרונים של העונה הסדירה, אף אחד לא יתפלא אם היא לא תצליח להבטיח את מקומה בפלייאוף ותצטרך לשחק בפליי-אין (טורניר העפלה לפלייאוף בין מקומות 10-7 בכל איזור). הבוקר (שני) הפסידה האלופה גם לטורונטו 121:114 וירדה למאזן 28:36. לייקרס, דאלאס ופורטלנד חולקות כרגע את מקומות 7-5 במערב עם אותו מאזן.
לברון ג'יימס, אחד האנשים החזקים בארגון השחקנים שאישר את טורניר הפליי-אין לאור הפיחות בכמות המשחקים בעונה הסדירה מ-82 ל-72 לאור הקורונה, נזכר פתאום להתנגד: "צריך לפטר את מי שהמציא את הח** הזה". על התקופה רעה של קבוצתו, אמר המלך: "אנחנו לא משחקים ברמה שלנו. זאת עונה ותקופה מאוד מאתגרות".
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: EPA)
לברון ירד מהמגרש באמצע הרבע הרביעי ולא חזר. זה היה המשחק השני שלו מאז הפציעה בקרסול, שעדיין מטרידה אותו: "קצת כאב לי וההחלטה הייתה שלא אחזור לשחק. אני רוצה להיות בריא כדי לעזור לקבוצה. בכל פעם מישהו אחר אצלנו לא בריא. אני צריך לוודא שהקרסול שלי יחזור להיות כפי שהיה קודם לכן".
קייל קוזמה, שסיים עם 24 נקודות, היה ביקורתי מאוד: "כשאנחנו מחוברים אנחנו יודעים איזה קבוצה אנחנו יכולים להיות. אבל כרגע אנחנו די מנותקים. היו לנו משחקים שהיינו צריכים לנצח וזה מאכזב".
2 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
(צילום: AP)
אנתוני דייויס הוסיף: "זאת הנקודה הכי נמוכה שבה היינו בשנתיים האחרונות, יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת. היום שיחקנו בלי דניס שרודר ואנחנו לא מצליחים להיכנס לקצב. אנחנו מאפשרים יותר מדי נקודות ליריבות. כשאנחנו בריאים ומאוחדים כבר הוכחנו איזו קבוצה אנחנו יכולים להיות. צריך לעבור את הסערה הזאת".