בשעה טובה אנאדולו אפס השיגה את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג, לאחר 72:93 קליל מול אלבה ברלין בחוץ. הטורקים, עדיין ללא הכוכב הגדול שיין לארקין, קיבלו יריבה בהזמנה וברחו כבר ברבע הראשון עם 14:29.
ואסילי מיצ'יץ' היה מצוין עם 13 נקודות ולא פחות מ-13 אסיסטים, טיבור פלייס היה המוציא לפועל העיקרי עם 23 ובראיין דאנסטון הוסיף 13, כריס סינגלטון 12 וקרונוסלב סימון 10. מרקוס אריקסון (13 נקודות) בלט אצל הגרמנים שעדיין מחפשים ניצחון ראשון העונה.
1 צפייה בגלריה
כריס סינגלטון
כריס סינגלטון
כריס סינגלטון
(צילום: EPA)
ללא ניקולה מירוטיץ' שנדבק בקורונה אבל עם שרונאס יאסיקביצ'יוס שהחלים, ברצלונה ניצחה בחוץ 66:71 את ולנסיה בדרבי ספרדי לוהט. בארסה לא הבריקה בהתקפה ללא הכוכב שלה, אך הצליחה לגרד ניצחון חשוב ועצרה את היריבה על תשע נקודות ברבע השלישי.
רולנד סמיטס הלטבי הוביל את הקטלאנים עם 15 נקודות, ניק קלאתס הוסיף 14 נקודות ו-5 אסיסטים. בויאן דובלייביץ' וניקולה קאליניץ' קלעו 14 כל אחד עבור המארחת המאוכזבת.
מי שממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה היא ז'לגיריס קובנה שניצחה 69:75 את הכוכב האדום בלגרד ונותרה מושלמת לאחר שלושה מחזורים. לוקאס לקביצ'יוס קלע 16 לליטאים, ז'ופרי לוברן הוסיף 12. ג'ורדן לויד קלע 19 למפסידה.
אחרי דחיית המשחק של זניט מול באסקוניה בשל התפרצות קורונה אצל הקבוצה הרוסית והכנסתה לבידוד, גם המשחק של וילרבאן ופנאתינייקוס לא התקיים מאותה סיבה. הקבוצה הצרפתית לא הצליחה להעמיד מספיק שחקנים בריאים, כלומר שמונה לפחות.