דני אבדיה יודע שהוא ייבחר בדראפט הקרוב, בזה אין ספק – עדיין לא ברור באיזה מקום ומי תבחר בו, בעיקר כי אין כדורסל בכלל שמשוחק והקבוצות מתקשות להשיג מידע על השחקנים ברשימות שלהם.
כמעט בכל תחזיות הדראפט, פורוורד מכבי תל אביב מדורג לפחות בבחירה השביעית, כשבכל שבוע הדירוגים משתנים לכאן או לכאן למרות שלא זורמים נתונים חדשים על אף אחד מהמועמדים.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אחד הפייבוריטים של גולדן סטייט. דני אבדיה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שתקבל בוודאות בחירה גבוהה במיוחד, ונכון לעכשיו בעלת הסיכוי הטוב ביותר לזכות בבחירה מספר 1 בדראפט היא גולדן סטייט, שלפני הפסקת המשחקים ב-NBA החזיקה במאזן הגרוע בליגה (50:15).
אם אכן הקבוצות ילכו מיד לפלייאוף, הווריורס מעשית סיימו את העונה שלהם ויתחילו בהכנות לקראת 2020/21. על פי דיווח בסן פרנסיסקו כרוניקל, ההתלבטות של גולדן סטייט בנוגע לדראפט הקרוב היא רק בתנאי שלא יזכו בבחירה מספר 1 (במקרה כזה ג'יימס ווייזמן מממפיס מועדף עליהם), וברשימה הסופית של הקבוצה נמצאים שלושה שמות – אחד מהם כמובן הוא של אבדיה.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס ווייזמן
ג'יימס ווייזמן
אמור להיות הבחירה הראשונה בדראפט בכל מקרה. ג'יימס ווייזמן
(צילום: AP)
הישראלי, יחד עם הגארד של אייווה סטייט טייריס האליברטון והפורוורד של אובורן איסאק אוקורו, הם שלושת הפייבוריטים של סגנית האלופה (היוצאת), כאמור רק אם לא יזכו בבחירה הראשונה.