סטף קרי עומד להתחיל עונה שנייה ברציפות ללא קליי תומפסון לצידו, שנה נוספת ללא שיתוף פעולה של ה"ספלאש ברדרס", כנראה צמד הקלעים הגדול ביותר ששיחק בקבוצה אחת.
הסופרסטאר של גולדן סטייט סיפק ראיון באתר "Undefeated" ודיבר על התחושות לאחר שנודע לו על הפציעה הקשה של תומפסון, שקרע בשבוע שעבר את גיד האכילס במהלך אימון וסיים את העונה. "ירדו לי הרבה דמעות כשנודע לי על הפציעה של קליי", הודה קרי ששמע את החדשות מסטיב קר ומהג'נרל מנג'ר בוב מאיירס.
2 צפייה בגלריה
קליי תומפסון וסטף קרי
קליי תומפסון וסטף קרי
"הסקנד גארד הטובה בליגה". קליי תומפסון וסטף קרי
(צילום: AP)
"אתה לא יודע מה לומר במצב כזה, הוא הסקנד גארד הטוב בליגה. מדובר בבחור שעומד לעבור שני שיקומים קשים במיוחד", הוסיף קרי והתייחס לכך שתומפסון החמיץ את כל עונת 2019/20 בעקבות פציעה בברך שנגרמה במשחק השישי בגמר ה-NBA מול טורונטו.
קרי גם הביע אופטימיות לגבי הקאמבק של תומפסון (30): "הוא יכול לחזור לעצמו, הוא אוהב את המשחק יותר מדי, שנתיים וחצי של שיקום זה קשה לכל אחד, אנחנו מקווים לטוב. חייבים להסתכל על התמונה המלאה כשמשהו כזה קורה, יש לו עוד הרבה מה להשיג בקריירה".
2 צפייה בגלריה
סטף קרי וקליי תומפסון
סטף קרי וקליי תומפסון
קרי ותומפסון
(צילום: AP)
קרי ותומפסון משתפים פעולה מ-2011 ויש להם שלוש אליפויות בעשור הקודם (2015, 2017 ו-2018). מי שצפוי להחליף את תומפסון בחמישייה הוא קלי אוברה ג'וניור, שקלע בעונה שעברה 18.7 נקודות בפיניקס.