בעוד כחודש וחצי (30 ביולי), ה-NBA תחזור במתכונת מיוחדת, כש-22 קבוצות יגיעו לאורלנדו כדי לסיים את העונה ולהכריע את זהות האלופה לעונת 2019/20. אבל לא מעט שחקנים חוששים מאוד מהמתווה, שאגב סוכם עם ראשי ארגון השחקנים, והביעו את דעתם ברשתות החברתיות ובראיונות בשבוע האחרון.
אם מישהו חשב שאותם שחקנים הולכים להיענש, אז אדם סילבר, הקומישינר של ה-NBA, הראה פעם נוספת שמדובר במצב מיוחד ומקבל בהבנה את כל אלו שיחליטו להישאר בבית ולא לשחק.
1 צפייה בגלריה
אדם סילבר
אדם סילבר
"לא כולם הולכים להגיע, וזה בסדר". אדם סילבר
(צילום: AFP)
"לא כולם הולכים להגיע, וזה בסדר", אמר סילבר בראיון ל-ESPN. "הגענו להסכם עם השחקנים שאומר שההחלטה לא לשחק באורלנדו לא תהווה הפרת חוזה מבחינתם".
הקומישינר המשיך: "אני יכול לומר שזה לא מתאים לכולם. זה ידרוש מהשחקנים ומכל מי שמעורב להקריב מעצמם לא מעט. זה לא מצב אידיאלי. אנחנו מנסים למצוא דרך לחזור לשגרה כלשהי באמצע מגפה, באמצע מיתון קשה עם 40 מיליון מובטלים. ועכשיו, יש גם חוסר שקט בקרב הציבור בעקבות האירועים האחרונים. אז אנחנו צריכים לעבוד תחת התנאים האלו, ואני יכול להבין שיש שחקנים שמרגישים שזה לא מתאים עבורם. וזה יכול להיות ממגוון סיבות".
"אנחנו בקשר מתמיד עם ארגון השחקנים שמייצג 450 שחקנים מ-22 קבוצות ומצפים פחות או יותר ל-375 שחקנים שיגיעו לאורלנדו. ולא מפתיע שאין אחידות או הסכמה פה אחד של כל השחקנים. ההרגשה שלי היא שאנחנו נצליח לפתור את רוב הבעיות במהלך השבועות הקרובים, אבל כמו שאמרתי, יש לנו הסדר עם ארגון השחקנים שנוגע לאלו שיבחרו לא להגיע, זה לא ייחשב כהפרת חוזה. אנחנו מקבלים את זה".