אוקלהומה סיטי, וזה לא סוד, נמצאת בעונת טנקינג בה היא רוצה להפסיד כמה שיותר כדי להגדיל את סיכוייה לקבל בחירת דראפט גבוהה. ועדיין, יש דרך וצורה להפסיד. הלילה (בין שבת לראשון) הובסו הת'אנדר ב-57 הפרש - 152:95 באולמם הביתי.
מדובר בתבוסה הביתית הגדולה בהיסטוריה מבחינת הפרש. פעמיים קודם לכן קבוצות הובסו בביתן ב-56 נקודות: שיקגו ב-2018 מול בוסטון ויוסטון ב-1986 נגד סיאטל.
1 צפייה בגלריה
שחקני אוקלהומה סיטי ואינדיאנה
שחקני אוקלהומה סיטי ואינדיאנה
שחקני אוקלהומה סיטי ואינדיאנה
(צילום: AP)
כמו כן, הפייסרס כבר הוליכו ב-67 נקודות בשלב מסוים במשחק, ההפרש הגבוה ביותר במהלך משחק ב-25 העונות האחרונות. שיא ההפרש שייך לקליבלנד שהובילה על מיאמי ב-68 נקודות במשחק ביניהן ב-1991.
"זה מביך, אני לא הולך לשקר", אמר מאמן המפסידה, מארק דייגנלוט. "אנחנו עדיין מרגישים מבורכים לשחק כדורסל, אבל משחקים כאלה מראים לך מי אתה. חטפנו מכה נקייה לסנטר. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שהם צריכים להרים את עצמם מבחינה מנטלית ופיזית, ולהגיע לאימון מחר כאילו המשחק הזה לא קרה. נצטרך להפוך עמוד ולהשאיר את השחקנים מחוברים. אנחנו צריכים לשטוף את המשחק הזה באסלה".
הת'אנדר שיחקו עם סגל מלא ברוקיז, שחקנים עם חוזי מינימום וכאלה עם חוזים ל-10 ימים. לאחרונה הם שברו את שיא המועדון השלילי שלהם עם 14 הפסדים רצופים, וכרגע הם עומדים על 16 הפסדים ב-17 משחקיהם האחרונים.
הניצחון של אינדיאנה הושג למרות ששיחקה בלי כמה משחקניה החשובים ביותר - מלקולם ברוגדון, ג'רמי לאמב, מיילס טרנר וג'קאר סמפסון. דומנטאס סאבוניס, שחזר אחרי שישה משחקים בעקבות פציעה בגב, להט עם טריפל דאבל עוד לפני ההפסקה, ובסופו של דבר סיים עם השורה הסטטיסטית הבאה: 26 נקודות, 19 ריבאונדים ושיא קריירה של 14 אסיסטים ב-30 דקות בלבד.
"הבנתי שאני מתקרב לטריפל דאבל באחד מפסקי הזמן ברבע השני. מיילס טרנר צעק לי 'אתה צריך עוד שני אסיסטים'. פשוט חיפשתי כל הזמן למסור והחברים שלי לקבוצה קלעו". שחקני הפייסרס היו ב"זון" מטורף - 65 אחוזים מהשדה, כולל 64 אחוזים לשלוש עם 21 (שיא מועדון) מ-33.