"מעולם לא חשבתי שאזרוק 2 מ-16 מהשדה". הדובר הוא סטף קרי, אולי הקלע הגדול בכל הזמנים, שכנראה רשם הלילה (בין ראשון לשני) את המשחק הגרוע ביותר בקריירה שלו בכל מה שקשור לאחוזי קליעה, אבל הפעם חבריו בגולדן סטייט (4:6) סחבו אותו על הגב, בדרך ל-105:106 דרמטי על טורונטו (7:2) בבית.
קרי, שקלע שלשה אחת בלבד מתוך 10 ניסיונות וסיים עם 11, לא התרגש מההופעה החלשה שלו והחמיא לאופי של הקבוצה: "זה אומר שאנחנו מתקדמים בכיוון הנכון. אני מצפה לתרום בהתקפה בכל משחק, אך קבוצות מגיעות מוכנות בהגנה ואנחנו צריכים להתמודד עם זה".
4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
לא הלך לו הפעם. סטף קרי
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
קרי בין סיאקם ו-ואנווליט
(צילום: רויטרס)
"ההגנה שלנו ניצחה לנו את המשחק", המשיך קרי שקולע העונה 28.6 נקודות בממוצע (שני בליגה). "זה צעד בכיוון הנכון. ההתקפה שלנו במחצית השנייה הייתה מגעילה". הווריורס קלעו 19 בלבד ברבע האחרון, לעומת 33 של הראפטורס שכמעט מחקו פיגור של 17. דמיון לי, שכבר רשום העונה על סל הניצחון מול שיקגו, דייק מהעונשין בשניות הסיום ופסקל סיאקם החטיא עם הבאזר.
קרי, שחתום על שיא עונתי ב-NBA עם 62 נקודות, נזכר בפעמים קודמות בהן רשם משחקים חלשים במיוחד: "פעם קלעתי 0 מ-11 או 1 מ-10 משלוש. הכי חשוב זה להמשיך לזרוק והסלים יגיעו. אפשר להשפיע על המשחק גם בדרכים אחרות. בכל מקרה, זה לא מדאיג אותי בכלל".
4 צפייה בגלריה
שחקני גולדן סטייט חוגגים
שחקני גולדן סטייט חוגגים
שחקני גולדן סטייט חוגגים
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
סטיב קר
סטיב קר
סטיב קר
(צילום: AP)
מאמנו סטיב קר אמר: "אני חושב שיש לנו מספיק נשקים כדי להתגבר על ערב קליעה גרוע, אני לא חושב שאני צריך לומר משהו. אם זה קורה, הבחורים פשוט מסתכלים על התוצאה ומבינים מה קורה. הם יודעים שהמפתח הוא משחק ההגנה והלילה שמרנו טוב מאוד. אז אנחנו לחלוטין מתקדמים בכיוון הנכון".