לאורך הקריירה שלו סטף קרי כבר הספיק לשבור לא מעט שיאים ולרשום גם הרבה ציוני דרך. הלילה (בין שבת לראשון), בהפסד 127:108 ליוטה, הוא ציין עוד רגע היסטורי כאשר חלף על פני רג'י מילר האגדי ועלה למקום השני בטבלת קלעי השלשות בכל הזמנים עם 2,561 קליעות מדויקות מחוץ לקשת.
כרגע חסרות לקרי עוד 413 שלשות כדי לעקוף את ריי אלן במקום הראשון, ואף אחד לא יופתע אם הוא יעשה זאת תוך שנתיים-שלוש.
2 צפייה בגלריה
קרי חוגג
קרי חוגג
קרי. מסמן את המספר 31 כאות הערכה למילר
(צילום: AP)
הראשון שבירך אותו היה דווקא מילר יחד עם בנו הצעיר רייקר, שצפה במשחק כשהוא לובש את הגופייה של כוכב הווריורס. "אתה השראה לכל הילדים הקטנים, כמו שלי. אתה השחקן האהוב עליו", סיפר מילר לקרי בזמן שזה התראיין לתקשורת. "אני גאה בהישג שלך כי אני יודע כמה עבודה השקעת בזה, וכמה הקרבת עבור זה, בין אם לוותר על זמן עם המשפחה או לבלות במועדונים. משפחת מילר גאה בך מאוד".
קרי ענה למילר: "ללכת בעקבותיך זה כבוד. אתה וריי אלן הייתם השראה עבורי, אף פעם לא חשבתי שאשבור את השיא שלכם, אבל כנראה שכל השיאים נועדו לשבירה". קרי אף ביצע מחווה למילר, אחרי שקלע את השלשה שהעלתה אותו למקום השני. הוא סימן עם אצבעותיו את המספר 31 - הגופייה איתה שיחק הקלע הנהדר מאינדיאנה.
עוד קודם לכן צייץ מילר על ההישג של קרי בחשבון הטוויטר שלו: "היו לי את המושבים הטובים בעולם בחלק מהמשחקים שלך. אתה פשוט ענק, אבל העבודה עוד לא הסתיימה. Jesus Shuttlesworth (שם הדמות של ריי אלן מהסרט 'יש לו את זה') מחכה". גם חשבון הטוויטר הרשמי של גולדן סטייט פרגן לכוכב כשצייץ: "גדולה מחוץ לקשת"
כדי להבין עד כמה קרי הוא שחקן אדיר, שימו לב לנתון הבא: מילר הגיע ל-2,560 שלשות ב-1,389 משחקים, ריי אלן קלע 2,973 שלשות ב-1,300 משחקים, ואילו שחקנה של גולדן סטייט תפר את 2,651 השלשות שלו ב-715 משחקים בלבד.
2 צפייה בגלריה
רג'י מילר
רג'י מילר
מילר. קלע אדיר בפני עצמו
(צילום: AP)
דרך אגב, קרי קבע את ציון הדרך המרשים שלו ביום חשוב מאוד עבור חברו הטוב קליי תומפסון, שבאותו תאריך לפני שש שנים קבע שיא NBA משוגע של 37 נקודות ברבע בניצחון 101:126 על סקרמנטו.