אחרי ההפגזות שוברות השיאים של ג'מאל מארי ודונובן מיצ'ל, דווקא ניקולה יוקיץ' היה זה שקלע את סל הניצחון עם הוק-שוט אופייני שהעלה את דנבר ל-78:80 בדרך ל-3:4 ענק בסיבוב הראשון והשלמת קאמבק אדיר מפיגור 3:1 בסדרה.
מייק קונלי מהג'אז עוד החטיא שלשה עם הבאזר, בזריקה שהסתובבה על הצילינדר של הסל ויצאה החוצה. לפני כן טורי קרייג מהנאגטס יכול היה לסגור את הסיפור, אך החמיץ ליי-אפ במתפרצת ונתן ליוטה סיכוי אחד אחרון. "אנחנו צוחקים עכשיו, אבל זה עלול היה להיות טראגי", הודה יוקיץ' בסיום.
4 צפייה בגלריה
דונובן מיצ'ל מאוכזב
דונובן מיצ'ל מאוכזב
דונובן מיצ'ל מאוכזב
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ' חוגג
(צילום: רויטרס)
מארי, שלא פגע במשחק הזה עם 17 נקודות באחוזים חלשים, קלע בסדרה 50 פעמיים ו-42 פעם אחת. הוא רשם עם מיצ'ל (22 במשחק הלילה) 475 נקודות משותפות - הכי הרבה לשחקנים יריבים בסדרת פלייאוף. מיצ'ל (קלע 254 בסדרה) גם עקף את לברון (241 בשנת 2018) עם מספר הנקודות הרב ביותר בסיבוב הראשון.
דנבר גם הצטרפה למועדון אקסלוסיבי כשהפכה לקבוצה ה-12 בהיסטוריה שחוזרת מפיגור 3:1 בסדרת פלייאוף. בכל אופן, אין לה הרבה זמן להתאושש וכבר בין חמישי לשישי (4:00) לוס אנג'לס קליפרס מחכה לה.
4 צפייה בגלריה
דונובן מיצ'ל וג'מאל מארי
דונובן מיצ'ל וג'מאל מארי
הצגות אדירות של שניהם. דונובן מיצ'ל וג'מאל מארי
(צילום: AP)
בצד המפסיד מיצ'ל היה בהלם מכך שקבוצתו שמטה את היתרון בסדרה. לא רק זה, היא גם הובילה ב-15 הפרש במשחק מספר 5. אחרי המשחק התקשה לעצור את הדמעות ושכב על הפרקט.
"אם להיות כן, לא האמנתי. אתה עובד כל כך קשה כדי להגיע לנקודה מסוימת... היינו כל כך קרובים", אמר מיצ'ל שרשם ממוצע דמיוני של 36.3 נקודות בפלייאוף הנוכחי. "בסוף המשחק הייתי פשוט תשוש, אז שכבתי על הפרקט. ההפסד הזה יישאר איתי עוד זמן רב". מאמן הג'אז קווין סניידר הוסיף: "ההפסד הלילה היה אחד הקשים שהייתי מעורב בהם בקריירה".

רק שמח להיות שם

כוכב בוסטון קמבה ווקר מעולם לא היה בסיבוב השני בפלייאוף, אז לא פלא שהוא מנצל כל רגע במעמד. הלילה כיכב (17 נקודות) עם שני סל קלאץ' שסידרו לסלטיקס ניצחון 99:102 ו-0:2 מרשים מול האלופה טורונטו בחצי גמר המזרח.
"כולם יודעים מה עברתי בקריירה", אמר הגארד שמשחק כבר שמונה שנים בליגה. "כשיש שחקנים כאלה לצידי זה מיוחד, אני מאוד מעריך אותם". החברים של ווקר היו הפעם ג'ייסון טייטום שהפגיז 34 ומרקוס סמארט שתפר חמש שלשות תוך שלוש דקות ברבע האחרון.
4 צפייה בגלריה
קמבה ווקר
קמבה ווקר
קמבה ווקר
(צילום: AFP)
"החטאתי כל כך הרבה זריקות בחיים", הוסיף ווקר שקלע רק שלשה אחת משמונה ניסיונות. "אבל אני לא מתכוון להיות קשה עם עצמי, אמצא את הדרך לעזור לחבריי לקבוצה".