זה לא סוד שאלייז'ה בראיינט נמצא בכושר נהדר בתקופה האחרונה, וכעת מתברר שהעובדה הזאת לא נעלמה גם מעיני קבוצות בליגה הטובה בעולם. האתר "יורוהופס" מדווח כי בראיינט סירב להצעה מהקבוצה שסיימה את העונה הרגילה ראשונה באזור המזרח ב-NBA, מילווקי באקס, והעדיף בשלב זה להישאר במכבי ת"א.
סוכנו של בראיינט, אדם פנסאק, סיפר לאתר על ההצעה שקיבל הגארד, שקלע אתמול 25 נקודות בניצחון על עירוני נהריה, כשהוא עושה זאת באחוזים נפלאים מהשדה (9 מ-10) ומוסיף שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים.
2 צפייה בגלריה
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט בפעולה. מרוצה במכבי ת"א בינתיים
(צילום: getty images)
ההופעה הזאת הייתה המשך ישיר לכושר שלו בתקופה האחרונה, כשגם בהפסד האחרון והכואב למילאנו (86:85) הוא הוביל את קלעי הקבוצה לצד סקוטי ווילבקין עם 17 נקודות.
בראיינט התחיל את הקריירה שלו בישראל לאחר שלא נבחר בדראפט 2018 ונחת בהפועל אילת. אחרי עונה מצוינת בדרום הוא חתם במכבי ת"א בתחילת העונה שעברה, ומאז הלך ותפס בה מקום מרכזי יותר ויותר. העונה הוא קולע ביורוליג 10.2 נקודות ומדייק באחוזים גבוהים במיוחד מחוץ לקשת - 46.7.
מילווקי סיימה את העונה שעברה במקום הראשון במזרח, אבל הודחה על ידי מיאמי בחצי הגמר האיזורי. הכוכב הגדול ביותר שלה הוא כמובן יאניס אנדטוקומבו, שנבחר ל-MVP של הליגה הסדירה (שנה שנייה ברציפות) ולשחקן ההגנה של העונה.
2 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו
יאניס אנדטוקומבו
יאניס אנדטוקומבו
(צילום: AP)