וושינגטון סיימה הלילה (בין שבת לראשון) את משחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת העונה הסדירה ב-NBA. הוויזארדס ניצחו 96:99 את דטרויט, ודני אבדיה סיפק תצוגה לא רעה בכלל עם 9 נקודות (2 מ-4 לשלוש), 10 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-2 אסיסטים ב-32 דקות.
היכולת הטובה לא נעלמה מעיניו של המאמן סקוט ברוקס: "דני משחק חזק, הוא קשוח. יש לו גודל נהדר והוא יהפוך אותנו לקבוצה טובה יותר.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה במשחק הלילה
(צילום: EPA)
מה שמעסיק את הכתבים שמסקרים את הוויזארדס היא האם אבדיה יהיה זה שיעלה בחמישייה בעמדה מספר 3 בעונה הסדירה: "דני השפיע גם כשפתח בחמישייה וגם כשעלה מהספסל. הוא הוכיח שאפשר להתחיל איתו בחמישייה. הוא עושה את הדרך שלו לשם, הוא אולי אפילו יפתח מול פילדלפיה".
ראסל ווסטברוק, שערך את הבכורה שלו במדי וושינגטון, וסיים עם 8 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-17 דקות, סיפר על החודש הראשון שלו בוויזארדס: "אני נהנה מאוד בקבוצה. יש לנו שחקנים שמגיעים מכל העולם והם מסקרנים אותי. יש פה הרבה שחקנים שכל אחד מגיע מרקע אחר ועם הסיפור שלו". בשלב מסוים במשחק ווסטברוק גם לקח את אבדיה לשיחת מנהיגות קצרה, שנתפסה במצלמות הטלוויזיה.
2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ווסטברוק. עדיין מתאקלם
(צילום: EPA)
בראדלי ביל הוסיף בנוגע לחיבור עם ווסטברוק: "האנרגיה במשחק הייתה מצוינת, ראסל ואני עדיין מתחברים אחד לשני ולשאר השחקנים. בסוף היום אנחנו לא רוצים להריץ תרגילים בהתקפה העומדת, אלא לבצע עצירות ולצאת למתפרצות. זה מה שאני אוהב וגם ראסל ככה. אנחנו דוחפים אחד את השני ושנינו המנהיגים של הקבוצה".