אחרי סאגת הטיסה המפחידה מיוטה לממפיס שחוו שחקני הג'אז, שבמהלכה נאלצו לבצע נחיתת חירום אחרי שלהקת ציפורים פגעה במטוס, החבורה של קווין סניידר התאושש הלילה (בין רביעי לחמישי) וניצחה את הגריזליס 107:111.
למרות הניצחון, ביוטה ממש לא שכחו את רגעי האימה במהלך הטיסה. אחד מכוכבי הקבוצה, ומי שצפוי להיבחר לשחקן השישי של העונה, ג'ורדן קלארקסון, התייחס לדברים: "הייתה נקודה במהלך הטיסה שחשבנו לעצמנו שזה הולך להיות הסוף שלנו. זאת הייתה סיטואציה משוגעת".
1 צפייה בגלריה
קלארקסון בדרך לשתי נקודות
קלארקסון בדרך לשתי נקודות
קלארקסון בדרך לשתי נקודות
(צילום: AFP)
המטוס שביצע את נחיתת החירום
הנזק שנגרם למטוס
גם מייק קונלי דיבר על הטיסה: "במשך 15-10 דקות טובות אני חושב שכל מי שהיה על המטוס שאל את עצמו אם הוא יישאר בחיים. הרגשנו כאילו היה סוג של פיצוץ במטוס. אנשים בסוף המטוס ראו עשן. חשבנו שהמטוס הולך להתפרק באוויר. היינו חסרי אונים במשך 10 דקות עד שהטייסים השתלטו על העניינים".
קלארקסון גם חשף את הסיבה לכך שדונובן מיצ'ל לא שיחק הלילה: "אני מבין אותו לגמרי מדוע הוא לא רצה להצטרף לטיסה השנייה". בעבר מיטשל כבר חשף את הפחד שלו מטיסות, וברגע שהטיסה ביצע נחיתת חירום בחזרה בסולט לייק סיטי הוא החליט לשוב לביתו ולא להצטרף למשחק. מאמן יוטה, קווין סניידר סירב לענות האם היעדרותו של מיצ'ל תהיה כעת ארוכה יותר והוא יחמיץ את משחקיה הקרובים של הקבוצה.