מדי עונה, גם כעת, רגע לפני תחילת 2020/21, ליגת ה-NBA פרסמה את סקר הג'נרל מנג'רים השנתי שלה. בסקר השנתי קבעו הג'נרל מנג'רים כי לוס אנג'לס לייקרס היא הפייבוריטית לזכות באליפות. לא פחות מ-81% מה-GM בארה"ב אומרים כי לברון וחבריו יניפו שוב את הגביע. 11% קיבלה הקליפרס ויתר הקולות התחלקו בין ברוקלין ומיאמי.
יאניס אנדטוקומבו ממילווקי, אחרי שקיבל את החוזה היקר ב-NBA, הוא הפייבוריט של הג'נרל מנג'רים לזכות בתואר ה-MVP. ה"גריק פריק" קיבל 32%, אחריו ברשימה לוקה דונצ'יץ' (21), אנתוני דייויס (18), לברון ג'יימס (18), קווין דוראנט (7) וניקולה יוקיץ' (4). יאניס הוא גם השחקן שה-GM הכי רוצים לבנות קבוצה סביבו, יחד עם לוקה דונצ'יץ' מדאלאס. השניים קיבלו 43% מהקולות.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
לברון ג'יימס עם גביע האליפות ותואר ה-MVP
שוב יזכה באליפות? לברון
(צילום:getty images)
3 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקמבו
יאניס אנדטוקמבו
הפייבוריט לזכות שוב בתואר ה-MVP. יאניס
(צילום: AP)
ומה עם דני אבדיה? היהלום הישראלי יתחיל בלילה שבין רביעי לחמישי הבא את עונת הבכורה שלו ב-NBA ונראה שהציפיות של הג'נרל מנג'רים ממנו לא בשמיים. בסקר נקבע כי לאמלו בול משארלוט ייבחר לרוקי העונה, כשזכה ב-39% מהקולות והקדים את ג'יימס וייזמן (גולדן סטייט, 29), אובי טופין (ניו יורק, 18) ואנתוני אדוארדס (מינסוטה, 7). יש לציין כי גם אבדיה ואייזק אוקורו מקליבלנד קיבלו קולות, אך בודדים בלבד.
המאמן הכי טוב ב-NBA, לפי הג'נרל מנג'רים הוא אריק ספולסטרה ממיאמי (32%). גרג פופוביץ' של סן אנטוניו במקום השני (21) וסטיב קר מגולדן סטייט במקום השלישי (18). כריס פול נבחר לשחקן שיהיה בעתיד המאמן הכי טוב ב-NBA, כשזכה ב-36%. אחרי - ראז'ון רונדו, שזכה רק לאחרונה באליפות עם הלייקרס.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול קיירי ארווינג
דני אבדיה מול קיירי ארווינג
ה-GM לא חושבים שייבחר לרוקי העונה. אבדיה
(צילום: AP)
וקחו עוד כמה בחירות מעניינות: הרכז הטוב בליגה, לטענת ה-GM, הוא סטף קרי (30%). השוטינג גארד הוא ג'יימס הארדן (68), הסמול פורוורד לברון ג'יימס (57), הפאוור פורוורד יאניס אנדטוקומבו (46) והסנטר ניקולה יוקיץ' (50). שיי גילג'יוס אלכסנדר ומייקל פורטר ג'וניור 15% כ"א הם המועמדים המובילים לפריצת השנה והשחקן שגורם למאמנים לעשות הכי הרבה התאמות כשהקבוצה שלהם מתמודדת מולו הוא...ג'יימס הארדן עם 32%.

ג'רמי לין בגולדן סטייט

אחרי שלא מצא את מקומו ב-NBA וחתם בשנה האחרונה בייג'ינג דאקס מהליגה הסינית - ג'רמי לין חוזר לכדורסל האמריקאי. ויעשה זאת בגולדן סטייט, בה שיחק בעבר. כך מדווח שאמס צ'רניה מ"דה אתלטיק".
הגארד שזכה לפני שנתיים באליפות עם טורונטו, זכור בעיקר בזכות היכולת הנפלאה שלו במדי הניקס ב-2012 והתופעה שנלוותה אליה ואף זכתה לכינוי "לינסניטי". במהלך הקריירה שלו ב-NBA שיחק בין היתר גם בגולדן סטייט, יוסטון, הלייקרס, שארלוט, ברוקלין ואטלנטה.