זהו זה, עונת ה-NBA כבר קרובה לסיומה – ועכשיו אנחנו בדרך לדבר האמיתי, הדבר לו חיכינו שנה שלמה, גמר הפלייאוף שיפגיש בין פיניקס ומילווקי שהעפילה הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שגברה 2:4 בסדרה על אטלנטה.
בגמר הזה יהיו מעורבים לא מעט סיפורים – הפעם הראשונה של יאניס אנדטוקומבו במעמד החגיגי, שבירת תקרת הזכוכית בקריירה הארוכה של כריס פול, לקיחת האחריות של קריס מידלטון וג'רו הולידיי והבגרות של דווין בוקר.
2 צפייה בגלריה
טורי קרייג מול מרקוס מוריס
טורי קרייג מול מרקוס מוריס
מי תעניק לו את הטבעת? טורי קרייג מול מרקוס מוריס
(צילום: רויטרס)
אך עוד לפני שכל הכוכבים יחלו לכדרר ולהיאבק על הטבעת, יש כבר שחקן אחד שזכה באליפות. כן, קראתם נכון, טורי קרייג, שחקן הסאנס, הבטיח לעצמו טבעת אליפות בכל מקרה, ללא קשר לזהות הזוכה.
קרייג בן ה-30, שפתח את העונה במילווקי, במדיה רשם 18 משחקים (2.5 נקודות ו-2.4 ריבאונדים במעט יותר מ-11 דקות לערב), הועבר במהלכה לסאנס, שם מקבל יותר קרדיט ובפלייאוף מספק ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.4 ריבאונדים. הסמול פורוורד נחשב לשומר מצוין ואמור להיות זה שינסה לעצור את קריס מידלטון.
2 צפייה בגלריה
טורי קרייג
טורי קרייג
טורי קרייג במדי מילווקי
(צילום: AP)
זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. גם אנדרסון ורז'או, שהעפיל לגמר עם גולדן סטייט ב-2016, פתח בכלל את העונה בקליבלנד (שזכתה באליפות אחרי שחזרה מפיגור 3:1 בסדרה). בסופו של דבר הוא סירב לקבל את טבעת האליפות מהקאבס.