הראש של אנשי מילווקי בסיום ה-110:88 הלילה (בין שלישי לרביעי) לאטלנטה לא היה טרוד כלל בהפסד שקבע 2:2 בסדרת גמר המזרח, אלא בפציעה של יאניס אנדטוקומבו.
הכוכב היווני נחת לא טוב על רגלו (לאחר שניסה לחסום את קלינט קאפלה) שבע דקות לסיום הרבע השלישי, ונאנק מכאבים לפני שירד לחדר ההלבשה בעזרת אחיו תנאסיס. הוא אמנם נראה הולך בהמשך בכוחות עצמו ואף חזר לספסל הקבוצה, אבל בארה"ב מדווחים כי מדובר בפציעה לא פשוטה.
3 צפייה בגלריה
יאניס
יאניס
יאניס יורד לחדר ההלבשה לאחר הפציעה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
יאניס נאנק מכאבים
יאניס נאנק מכאבים
זה נאה חמור. יאניס נאנק מכאבים
(צילום: AFP)
יאניס יעבור רק בהמשך היום בדיקת MRI, אך כמעט כל כלי התקשורת בארה"ב מפרסמים כי על-פי הערכות ראשוניות הוא סובל ממתיחה בברכו לכל הפחות. ועדיין, החשש הגדול הוא שכוכב מילווקי סובל מקרע ברצועה הצולבת.
נכון לעכשיו לפחות ההערכות אצל אנשי מילווקי הן כי לא רק שיאניס לא ישוב למשחק מספר 5 בלילה בין חמישי לשישי, אלא כי ייתכן שהוא גמר את העונה, מה שכמובן יהפוך בן רגע את אטלנטה למועמדת הראשית להעפיל לגמר ה-NBA.
מכת הפציעות בפלייאוף ה-NBA
החשש במילווקי
מכת הפציעות בפלייאוף, כמו שהבנתם, לא רוצה להיפסק. עוד לפני יאניס שלל כוכבים נפצעו, חלקם גם סיים את העונה. הרשימה החלקית: ג'ואל אמביד (פילדלפיה), ג'יימס הארדן וקיירי ארווינג (ברוקלין), קוואי לנארד (קליפרס), ג'מאל מארי (דנבר), דונובן מיצ'ל (יוטה) וטריי יאנג (אטלנטה), שלא שותף כלל הלילה מול מילווקי לאחר שסובב את הקרסול במשחק הקודם בסדרה.
3 צפייה בגלריה
מייק בודנהולצר
מייק בודנהולצר
דווקא אופטימי. בודנהולצר
(צילום: EPA)
"אנחנו נראה מחר נראה מה מצבו של יאניס", אמר בסיום המאמן מייק בודנהולצר, שדווקא נשמע אופטימי: "זה פשוט נראה כאילו הרגליים שלהם (קאפלה ויאניס) הסתבכו. שניהם נחתו בצורה מוזרה על הפרקט. זה מה שראיתי מהספסל, לא שום דבר אחר".
"נראה מה יקרה עם יאניס," סיפר קריס מידלטון, שכמו כל יתר שחקני הבאקס פשוט לא ממש הופיע למשחק. "זה יהיה נהדר אם הוא ישחק, אבל אם לא, עדיין יש לנו קבוצה שמסוגלת לנצח". פי.ג'יי טאקר סיכם: "כמובן שאלו לא חדשות טובות במיוחד, אבל זו גם הזדמנות בשביל מישהו אחר להתעלות. זה גמר המזרח, אין שום תירוצים. גם לא פציעה של הכוכב הגדול שלך".