בקרב ענק של סופרסטארים, ברוקלין והטריו ניצחו 120:124 את לוס אנג'לס קליפרס והצמד קוואי לנארד ופול ג'ורג'. מי שיצא מתוסכל מהמשחק הוא ג'ורג', שחטף עצבים על השופטים וביקר אותם על כך שהגיע לקו פעם אחת בלבד: "אני חושב שזה חוסר כבוד, לא אגיד יותר מזה".
"יזמתי הרבה מהלכים ויצרתי מגע, אני לא מאמין שהגעתי לקו רק פעם אחת", הוסיף כוכב הקליפרס, שקלע 26 נקודות ומסר שישה אסיסטים. לשם השוואה, לנארד נשלח לקו הרבה יותר ממנו ורשם 8 מ-9, בעוד קווין דוראנט, קיירי ארווינג וג'יימס הארדן לא החטיאו את 16 הזריקות שלהם מהטווח. בסך הכל, הקליפרס הלכו 17 פעמים אל קו העונשין והנטס 26.
4 צפייה בגלריה
פול ג'ורג' מול קיירי ארווינג
פול ג'ורג' מול קיירי ארווינג
לא קיבל שריקות. פול ג'ורג' מול קיירי ארווינג
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
פול ג'ורג' חודר נגד ברוקלין
פול ג'ורג' חודר נגד ברוקלין
ג'ורג' חודר נגד ברוקלין
(צילום: AFP)
חוץ מזה, הקליפרס גם לא הסתדרו עם הטריו של ברוקלין וספגו מהם 90 נקודות (39 לארווינג, 28 לדוראנט ו-23 וטריפל דאבל להארדן). הפורוורד ניקולה באטום יודע מה הפתרון לבעיות בהגנה: "דבר אחד בטוח - אנחנו מתגעגעים לפטריק בברלי (פצוע בברך). לפעמים שוכחים ממנו, הוא היה יכול להיות ענק עבורנו הלילה. בבקשה תחזור, פאט".
בצד השני, ארווינג הצטיין עם שש שלשות ושם מאחור את ההפסד הכואב לוושינגטון: "כפי שאמרתי, לקחתי את המשחק הזה אישית, לא הצלחנו לעצור את ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל".
4 צפייה בגלריה
דוראנט וארווינג חוגגים
דוראנט וארווינג חוגגים
דוראנט וארווינג חוגגים
(צילום: EPA)

"הצהרה מדהימה"

עם כל הכבוד לניצחון של ברוקלין, הכוכב של משחקי הלילה הוא פרד ואנווליט שהפגיז 54 נקודות (שיא קריירה) ב-108:123 של טורונטו על אורלנדו בחוץ.
הוא עקף את שיא המועדון של דמאר דרוזן, שעמד על 52 נקודות, ואת השיא לשחקן שלא נבחר בדראפט (53), אותו החזיק מוזס מלון האגדי. "לא ייאמן, זה כבוד גדול להיות מוזכר עם השחקנים הללו", אמר ואנווליט שגם תפר 11 שלשות - הכי הרבה שלו בקריירה. "פשוט לילה מיוחד, אני מנסה ליהנות מזה עכשיו, אבל זה לא כמו אליפות או משהו כזה". מאמנו ניק נרס הוסיף: "אני חושב שזו הצהרה מדהימה מצד שחקן שלא נבחר בדראפט. מדהים".
4 צפייה בגלריה
פרד ואנווליט
פרד ואנווליט
פרד ואנווליט חוגג
(צילום: רויטרס)