לברון ג'יימס נהנה בלוס אנג'לס לייקרס, את זה קל מאוד לראות. הסופרסטאר הוביל הלילה (בין שלישי לרביעי) את קבוצתו לניצחון משכנע על יוסטון המקרטעת, 100:117, והעלה אותה למאזן של 3:9 - הכי טוב בליגה.
במהלך הרבע השני, כשהלייקרס כבר הובילו ב-21 הפרש, לברון הטריף את חבריו לספסל כשקלע שלשה בלי להסתכל והסתובב אליהם לפני שהכדור נחת פנימה. כן, בדיוק כמו סטף קרי. לאחר המשחק לברון (26 נקודות) גילה פרטים נוספים מאותו רגע: "דניס שרודר איתגר אותי מהספסל בזמן הזריקה, אז התערבנו על 100 דולר".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס נהנה מהחיים
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס חוגג עם חבריו
לברון ג'יימס חוגג עם חבריו
לברון חוגג עם הספסל אחרי השלשה
(צילום: רויטרס)
"אמרתי ללברון לשים על הזריקה בנג'מין (פרנקלין - שטר של 100 דולר)", סיפר שרודר. "הוא זרק, הסתובב ואמר 'התערבות'. לאחר מכן הכדור צלל פנימה. פשוט אגדי". לברון סיפר איך זה נראה מהצד שלו: "התערבות היא לא רשמית עד שאתה מסתכל לבן אדם בעיניים, לכן עשיתי זאת והצלחתי לנצח".
"סטף בטח עשה זאת הכי הרבה פעמים בליגה", הוסיף ג'יימס והחמיא לגארד גולדן סטייט: "כשיש לך זריקה כל כך יפה וחסרת מאמץ כפי שלו יש, יש לך אור ירוק להסתובב לפני שהיא מגיעה לסל".
3 צפייה בגלריה
לברון חוגג עם החברים
לברון חוגג עם החברים
בינתיים הכל הולך חלק לאלופת ה-NBA
(צילום: AP)
הספסל של הלייקרס כמובן השתולל משמחה ומי שאהב במיוחד את המהלך היה קייל קוזמה: "הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, תמיד מדהים לראות בזמן אמת את הדברים המשוגעים שהוא עושה".
מאמן הלייקרס פרנק ווגל הוסיף: "אנחנו מעודדים אותו לקחת זריקות משלוש, קודם כל כי הוא הקלע הטוב בקבוצה. דבר שני, קבוצות נותנות לו לזרוק והמגינים עוברים מתחת לחסימות. לגבי הזריקות לטווח של "ארבע נקודות", יש לו אישור לזרוק מרחוק כי הוא קולע אותן".