למרות שראשיה טענו כי היא נפגעה קשה מבחינה כלכלית בעקבות משבר הקורונה, צסק"א מוסקבה ממשיכה להתחמש לקראת העונה הבאה. על פי דיווח באתר היווני SDNA, המועדון הרוסי סגר את התנאים עם הפורוורד טורניקה שנגליה, הכוכב הגדול של באסקוניה ואחד השחקנים האיכותיים ביותר ביורוליג.
שנגליה בן ה-28 שיחק בשש העונות האחרונות בקבוצה הבאסקית, וב-2017/18 אף נבחר לחמישייה הראשונה ביורוליג אחרי שהעמיד ממוצעים מרשימים של 18.2 נקודות ו-6.1 ריבאונדים. במקביל, הוביל את באסקוניה באותה עונה למקום השני בליגה הספרדית, שנחשבת לחזקה באירופה.
2 צפייה בגלריה
שם ענק. טורניקה שנגליה
שם ענק. טורניקה שנגליה
שם ענק. טורניקה שנגליה
(צילום: EPA)
שנתיים קודם לכן הוא הגיע עם קבוצתו גם לפיינל פור היורוליג. העונה הוא קלע בממוצע 15.9 נקודות, לקח 5.6 ריבאונדים וחילק 2.9 אסיסטים, אבל קבוצתו לא הצליחה להמריא ודורגה במקום ה-13 (מאזן 16:12) כשהמפעל הופסק בעקבות הקורונה.
הגיאורגי נחשב לכוכב עולה כבר בגיל צעיר. כשהיה בן 19 זכה עם ולנסיה ביורוקאפ, שנתיים לאחר מכן נבחר במקום ה-54 בדראפט ה-NBA על ידי פילדלפיה, אבל הזכויות עליו הועברו לברוקלין. שנגליה הספיק לשחק 45 משחקים בליגה הטובה בעולם במשך שתי עונות, אבל לא הצליח להשאיר את חותמו.
2 צפייה בגלריה
ניקולה מיליוטינוב בפעולה
ניקולה מיליוטינוב בפעולה
מיליוטינוב. גם הוא בצסק"א
(צילום: fiba.com)
אם אכן יחתום בצסק"א שנגליה ירכיב קו קדמי מרשים, אולי הכי איכותי ביבשת, לצדו של ניקולה מיליוטינוב, שחתם לאחרונה במועדון אחרי תקופה באולימפיאקוס. שחקנים נוספים שישחקו בצסק"א בעונה הבאה הם מייק ג'יימס, דניאל האקט וג'ואל בולומבוי.