וושינגטון רשמה לפנות בוקר (בין שבת לראשון) את הפסדה השלישי ברציפות, הפעם 87:109 ביתי לדאלאס (21:27), וגם היא יודעת שללא בראדלי ביל פשוט אין לה סיכוי להתמודד לאורך משחק שלם מול שאר הקבוצות.
הכוכב הגדול עדיין פצוע, כמו גם לא מעט שחקנים נוספים בקבוצה, ונראה שהוויזארדס (31:17) מסוגלים להחזיק מעמד שלושה רבעים לכל היותר.
3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' מול דני אבדיה
לוקה דונצ'יץ' מול דני אבדיה
קשה לשמור עליו. אבדיה מנסה לעצור את דונצ'יץ'
(צילום: רויטרס)
דני אבדיה פתח בחמישייה ושיחק את מספר הדקות הרב ביותר (39). זה היה סיפור של שתי מחציות עבור הפורוורד הישראלי, בדומה מאוד לקבוצה שלו. בחצי הראשון הוא היה מצוין וקלע שבע נקודות, כולל כמה מהלכים יפים בחדירות לסל, אך בהמשך נחלש ולא הצליח למצוא את הטבעת.
זה הסתיים במשחק של 9 נקודות, 8 ריבאונדים ואסיסט ב-4 מ-11 מהשדה (0 מ-4 מחוץ לקשת) ומדד פלוס-מינוס הנמוך בקבוצה (מינוס 19) יחד עם ראסל ווסטברוק.
אגב, ווסטברוק סיפק 26 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וכמו אבדיה לא הצליח לקלוע מחוץ לקשת - בעיה של וושינגטון כולה. את המשחק היא סיימה עם 5 מ-25 מזעזע לשלוש, וכך פשוט אין סיכוי להשיג ניצחון ב-NBA.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול בובאן מריאנוביץ'
דני אבדיה מול בובאן מריאנוביץ'
מחצית ראשונה טובה, השנייה פחות. אבדיה מול בובאן מריאנוביץ'
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' מול דני אבדיה
לוקה דונצ'יץ' מול דני אבדיה
דונצ'יץ' בדרך לעוד שתיים
(צילום: AP)
בצד החיובי, דאוויס ברטאנס פתח בחמישייה וקיבל דקות מוגבלות אחרי הפציעה שלו, כשאיש סמית חזר אף הוא לאחר פציעה לא קצרה. רוי האצ'ימורה לעומת זאת לא שיחק בשל פציעה, אך על פי הדיווח של הקבוצה היא לא חמורה.
דאלאס כאמור רצה 20:34 ברבע האחרון, כששבעה שחקנים שלה קלעו בספרות כפולות. לוקה דונצ'יץ', שבשלבים רבים של המשחק נשמר טוב על ידי אבדיה, סיים כקלע המוביל עם 26 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ג'יילן ברונסון הוסיף 19 נקודות מהספסל ובובאן מריאנוביץ' תרם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-12 ריבאונדים.