הרצף של וושינגטון לא נעצר גם בסטייפלס סנטר. הוויזארדס, שעד לפני חודש נחשבו לקבוצה החלשה ביותר ב-NBA, חיברו הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון חמישי ברציפות, והוא היה סופר-מרשים: 124:127 בחוץ על האלופה לוס אנג'לס לייקרס לאחר הארכה.
וושינגטון עלתה למאזן 17:11 ובעיקר הנחילה לאל.איי (10:22) הפסד שלישי ברציפות. וכן, גם הוא נרשם ללא שניים משחקני החמישייה, אנתוני דייויס הפצוע ודניס שרודר (פרוטוקול הקורונה) - ואחרי שתי החטאות קריטית של לברון ג'יימס.
6 צפייה בגלריה
ווסטברוק
ווסטברוק
בטירוף שלו. ווסטברוק
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
מארק גאסול ולברון ג'יימס לא מצליחים לעצור את ביל
מארק גאסול ולברון ג'יימס לא מצליחים לעצור את ביל
גאסול לא הצליח לעצור אותו, בעצם כל הליגה. ביל
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
גם יתרון 17 לא הספיק ללברון, ועוד מול וושינגטון
(צילום: AP)
זה היה משחק נהדר לדני אבדיה, שאמנם קלע רק ברבע האחרון, אבל היה נהדר בשני צידי המגרש בדקות הסיום של הזמן החוקי (בהארכה נכנס רק ל-11 השניות האחרונות), וזה כשבהגנה שמר נהדר על לא אחר מאשר לברון. הרוקי הישראלי קלע 8 נקודות והוסיף גם 8 ריבאונדים, שני אסיסטים וחטיפה ב-23 דקות על הפרקט.
זה התחיל כמו מבוא לתבוסה של הוויזארדס. סל של בראדלי ביל אמנם קבע שוויון 18:18, ארבע דקות לסיום הרבע הראשון, אבל ריצת 5:15 הורידה את אל.איי ביתרון דו-ספרתי (23:33). לברון ג'יימס סיפק משחק די סולידי, אבל לשמחתו (ובניגוד לשני המשחקים הקודמים) - הפעם הוא קיבל תפוקה יפה מהצוות המסייע, ובעיקר ממונטרז הארל. סל של 'המלך' קבע כבר פלוס 15 (48:63), פער שצומק מעט עד להפסקה - 63:49.
6 צפייה בגלריה
האצימורה חוגג עם ווסטברוק
האצימורה חוגג עם ווסטברוק
מי היה מאמין, ניצחון חמישי ברצף לוויזארדס
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
ווסטברוק
ווסטברוק
הסל המכריע של ווסטברוק בהארכה
(צילום: רויטרס)
שלשה של קנטביוס קולדוול-פופ כבר קבעה 53:70 (יתרון השיא במשחק), אבל מאותו רגע הלייקרס הפסיקו לשחק. או יותר נכון, וושינגטון הופיעה. ביל וראסל ווסטברוק איפסו את הידית ושתי נקודות מהקו של דאוויס ברנטאנס סגרו ריצת 9:23 של הוויזארדס ופיגור 79:76 בלבד.
שלשת קלאץ' של דני אבדיה (ששוב לא פתח בחמישייה) העניקה לוויזארדס יתרון ראשון מאז תחילת הרבע הראשון (88:90), אבל באל.איי הלכו בעיקר להארל, שהיה בלתי ניתן לעצירה מתחת לסלים. טוב, אז לוושינגטון היה את הרוקי הישראלי, שתפר עוד סל מחוץ לקשת בדרך ל-111:114, 51 שניות לבאזר ובעיקר קיבל את משימת השמירה (ועשה זאת יפה מאוד) על לברון.
6 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
הגיבור הטראגי. לברון
(צילום: רויטרס)
בזמן שנותר לברון הצליח להשוות ל-115:115 עם סל ועבירה. רק שאת זריקת הבונוס הוא החטיא, 9 שניות לסיום הזמן החוקי והפך לגיבור הטראגי של הערב. ביל אמנם לא הצליח לנצח בזמן החוקי, אבל בהארכה הוא קלע סל חשוב אחר, זה שקבע 121:125, 40 שניות לבאזר. הלייקרס צימקו שוב לנקודה, אבל את המילה האחרונה אמר ווסטברוק, עם מהלך שניצח את המשחק - 124:127 בסיום.