לקבוצות ה-NBA הייתה הזדמנות להתחזק ולערוך שינויים עד הערב (חמישי), או בשמו הלועזי - הטרייד דד-ליין. וכן, קיבלנו באמת מבול של טריידים.
עסקה מעניינת נרשמה ממש לפני הגונג: יוסטון להגיע לסיכום עם מיאמי על העברתו של ויקטור אולדיפו. הרוקטס קיבלו את אייברי בראדלי, קלי אוליניק ואת הזכות להחליף בחירת דראפט ב-2022.
3 צפייה בגלריה
ראז'ון רונדו
ראז'ון רונדו
חוזר לעיר המלאכים. רונדו
(צילום: AP)
חתיכת טרייד
עוד טרייד מרתק: ראז'ון רונדו, שבעונה שעברה זכה באליפות עם לוס אנג'לס לייקרס, עובר לקליפרס. אטלנטה לא נשארת בידיים ריקות ומקבלת את לו וויליאמס, יש שיגידו חתיכת חיזוק.
ניקולה ווצ'ביץ', הכוכב הגדול של אורלנדו, נשלח לשיקגו יחד עם אל פארוק אמינו עובר. בעוד שאוטו פורטר ג'וניור, וונדל קרטר ג'וניור ושתי בחירות סיבוב ראשון (2021 ו-2023) עשו את את הדרך ההפוכה למג'יק. המשמעות: אורלנדו למעשה מתחילת בנייה מחדש ונפרדת מהסופרסטאר הכי גדול שלה.
3 צפייה בגלריה
ניקולה ווצ'ביץ'
ניקולה ווצ'ביץ'
מגיע לשיקגו. ווצ'ביץ'.
(צילום: רויטרס)
העסקה המעניינת בין אורלנדו לשיקגו
ואם כבר בנייה מחדש, אורלנדו נפרדת גם מאוון פורנייה, שעובר לבוסטון. המג'יק יקבלו שתי בחירות סיבוב שני והסלטיקס יהנו משחקן שמעמיד העונה ממוצעים של 19.7 נקודות ו-3.7 אסיסטים לערב.
אוהדי בוסטון, אתם צריכים להיות מרוצים
פורנייה מתבדח
גם ארון גורדון עובר לקבוצה חדשה - ועוד לדנבר. יש לציין כי פורוורד אורלנדו דרש בשבוע האחרון לעבור בטרייד לאחר שהביע את תסכולו מהמצב בקבוצה: "נמאס לי מההפסדים ומאיך שאנחנו משחקים". ביקש וקיבל. המטביע המצטיין חווה העונה ירידה בכושרו ורושם ממוצעים של 14.6 נקודות ו-6.6 ריבאונדים.
גם וושינגטון של דני אבדיה מבצעת טרייד. הוויזארדס החליטו לשלוח את טרוי בראון ומו ואגנר לשיקגו, הסנטר דניאל גאפורד והפורוורד צ'נדלר האצ'יסון יגיעו לבירת ארה"ב. הצ'יסון, שמשחק על העמדה של אבדיה, שותף העונה שבעה משחקים בלבד אצל הבולס. חדשות טובות לרוקי הישראלי? נחיה ונראה.
3 צפייה בגלריה
טרוי בראון ג'וניור
טרוי בראון ג'וניור
עוזב את וושינגטון. בראון
(צילום: AP)
העסקת בין וושינגטון לשיקגו
והנה עוד כמה טריידים מסקרנים: נורמן פאוול מצטרף לדמיאן לילארד וסי.ג'יי מקולום בפורטלנד כדי לייצר שלישיית גארדים קטלנית. טורונטו תקבל את גארי טרנט ג'וניור ורודני הוד.
פילדלפיה מעבירה לשורותיה את ג'ורג' היל מאוקלהומה סיטי, בתמורה לטוני בראדלי, טרנס פרגוסון ושתי בחירות סיבוב שני. פרגוסון יעבור לניקס בטרייד משולש. ניו יורק תוותר על איגי ברזייקיס לטובת הסיקסרס.
פורסם לראשונה: 10:40, 25.03.21