1:28 לסיום המשחק בין מילווקי באקס לבוסטון סלטיקס ובשוויון 107:107, השופטים שרקו לעבירת תוקף של כוכב הבאקס יאניס אנדטוקומבו על מרקוס סמארט. זאת הייתה אמורה להיות העבירה השישית של היווני שהיה אמור לסיים את המשחק. אולם השופטים שינו את החלטתם, יאניס נשאר על הפרקט והוליך את קבוצתו לניצחון 112:119.
מרקוס סמארט לא אהב את השריקה הזאת ורמז שהשופטים עזרו ליאניס: "כולם יודעים מה היה שם. השופטים ראו שזאת העבירה השישית של אנדטוקומבו והם לא רצו שהוא ייצא החוצה. בואו נקרא לילד בשמו".
3 צפייה בגלריה
יאניס מול סמארט
יאניס מול סמארט
יאניס מול סמארט. נאבקו כל הערב
(צילום: גטי אימג'ס)

3 צפייה בגלריה
יאניס מול סמארט
יאניס מול סמארט
יאניס עולה לסל
(צילום: גטי אימג'ס)
אנדטוקומבו החמיא ליריב שלו: "אני מכבד אותו כשחקן, לכל אחד יש את הדעות שלו. מרקוס סמארט הוא שחקן נפלא. הוא תמיד בוחר לשמור על השחקן הכי טוב של היריבה. הוא חשב שיש לי משהו אישי נגדו, אבל זה לא נכון. אני רק רוצה לעזור לקבוצה שלי לנצח".
מאמן הבאקס מייק בודנהולצר הוסיף בנושא: "ברור ששמחתי שיאניס לא יצא בשש עבירות, אני בן אדם. זאת הייתה החלטה קשה של צוות השיפוט, אבל אני שמח שהם לקחו את ההחלטה הזו".

יוסוף נורקיץ': "סבתא שלי בתרדמת בגלל קורונה"

הסנטר הבוסני של פורטלנד, יוסוף נורקיץ', דיבר בפתיחות אחרי ניצחון קבוצתו על ממפיס על התקופה הקשה שהוא עובר: "החלטתי לשחק למרות שזאת התקופה הכי קשה בחיי. סבתא שלי בתרדמת בגלל הקורונה. אנשים לא מבינים שהמחלה הזאת אמיתית ומסוכנת, תעטו מסכה. יש לנו מזל שאנחנו כאן מוגנים בבועה סגורה". נורקיץ' רשם משחק נהדר של 18 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 חסימות ו-5 אסיסטים. על ההחלטה שלו לשחק אמר הבוסני: "בחיים יש סיטואציות קשות, צריך לנסות להמשיך קדימה. הקבוצה סומכת עלי שאשחק".
"מגיע לו הרבה קרדיט על שבחר לשחק היום", החמיא חברו לקבוצה סי.ג'יי מקולום: "ראיתי שהראש שלו במקום אחר, והוא בכל זאת שיחק איתנו. הבנתי שהוא לא ישן כל הלילה, אבל על המגרש זה היה אחרת לגמרי".
3 צפייה בגלריה
נורקיץ' מטביע
נורקיץ' מטביע
נורקיץ' מטביע
(צילום: EPA)