קווין קוק היה אחד השחקנים השוליים העונה בלוס אנג'לס לייקרס. עד כדי כך שולי שהוא נשכח שלשום בלילה באולם, בזמן שחבריו נסעו חזרה באוטובוס למלון וחגגו את האליפות.
אם זה לא היה אמיתי, הייתם חושבים שאנחנו עובדים עליכם, אבל מדובר באחד הסיפורים המצחיקים סביב האליפות של אל.איי. קוק הגיב על שידור הלייב באינסטגרם של ג'יי.אר סמית' מהאוטובוס של הקבוצה, וכך התברר שהוא בעצם נותר באולם אחרי ה-93:106 על מיאמי. "אני צריך ללכת ברגל אחרי שזכיתי בטבעת, מה לעזאזל? תעשו סיבוב פרסה", כתב בתסכול באינסטגרם של סמית'.
2 צפייה בגלריה
לוס אנג'לס לייקרס
לוס אנג'לס לייקרס
קוק (עם הגב) חוגג על הפרקט את האליפות של הלייקרס
(צילום: AFP)
קוק מספר שהוא נשכח באולם
קוק היה במשחק השישי בסדרת גמר ה-NBA פחות מדקה על הפרקט, וגם זה עמוק בגארבג'-טיים. הוא שותף העונה ב-44 משחקים במדי הלייקרס, שישה מתוכם בפלייאוף - בהם שיחק בסך הכל 16 דקות במצטבר.
והיו גם חגיגות מחוץ ל"בועה" באורלנדו. 76 נשים נעצרו ברחבי לוס אנג'לס בזמן שאלפים חגגו את האליפות ה-17 בהיסטוריה של הלייקרס. שני אוהדים נפצעו מכדורי גומי שנורו על ידי השוטרים, כשנזק רב נגרם לכ-30 בניינים בעיר שהוצתו או חלונותיהם נופצו. לטענת משטרת לוס אנג'לס, בשלב מסויים הפכו החגיגות לאלימות והיא נאלצה לבצע מעצרים ועשתה שימוש באמצעים למיגור הפגנות כגון ירי של כדורי גומי וגז מדמיע.
2 צפייה בגלריה
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס
אוהדי אל.איי מחוץ לסטייפלס סנטר
(צילום: AFP)
"חגיגות האליפות של לוס אנג'לס לייקרס היו רגועות ברובן, אך לקראת שעות הלילה המאוחרות הפכו לעימותים אלימים שכללו התנהגות הרסנית מצד האוהדים", הודיעו במשטרת לוס אנג'לס. "מספר מתפרעים מתוך ההמון החל להשליך בקבוקי זכוכות, אבנים וחפצים אחרים לכיוון השוטרים שהיו באזור ועשו את עבודתם".
פורסם לראשונה: 05:51, 13.10.20