פיניקס דרסה לפנות בוקר 98:123 את דנבר ועלתה בצדק ליתרון 0:2 בסדרת חצי גמר המערב. מי שהציג משחק יוצא מן הכלל, היה כריס פול שמלבד 17 הנקודות שלו תרם גם 15 אסיסטים והצליח לעשות זאת מבלי לאבד אפילו כדור אחד במהלך 31 הדקות שלו על הפרקט.
פול הוא השחקן הראשון מאז 2014 שמצליח למסור 15 אסיסטים מבלי לאבד כדור במשחק פלייאוף מאז....כריס פול, אז עוד במדי לוס אנג'לס קליפרס. מאז עונת 1977/78, אז החלו למדוד את הנתונים הללו, היו 10 משחקים בלבד בהם נרשם נתון כזה של אסיסטים ואיבודים. פול אחראי לשלושה מהם. בשני משחקי הסדרה יש לו 26 אסיסטים ואיבוד אחד בודד.
2 צפייה בגלריה
כריס פול מוסר
כריס פול מוסר
כריס פול מוסר
(צילום: רויטרס)
"התפקיד שלי הוא קל", הצטנע CP3. "החבר'ה מצליחים להתפנות וכל מה שאני צריך לעשות הוא למצוא אותם. הם גם אלו שקולעים את הזריקות. מגיע קרדיט לצוות האימון, אלו דברים שתרגלנו כל העונה וזה נחמד לראות איך הם באים לידי ביטוי במהלך משחק ובמיוחד בפלייאוף". פול המשיך: "לא שיחקתי בקבוצה כזו עד היום. כולם יודעים לקלוע ולא צריך לחפש שחקן ספציפי". דווין בוקרף שהוביל את קלעי הסאנס עם 18 נקודות פירגן לחבר המוסר: "הוא גורם לדבר כזה להיראות נורמלי".
בצד השני, ניסו ללקק את הפצעים אחרי ההפסד הכואב. מאמן הנאגטס, מייק מלון כעס מאוד על השחקנים שלו: "הרגשתי כאילו ויתרנו וזה משהו שלא יכול לקרות. לקראת המשחק השלישי אני הולך לחפש את השחקנים שלפחות מוכנים להילחם עד הרגע האחרון". על העובדה שפיניקס שוב ברחה במחצית השנייה: "מאכזב וזה בלשון המעטה".
2 צפייה בגלריה
תסכול על הספסל של דנבר
תסכול על הספסל של דנבר
תסכול על הספסל של דנבר
(צילום: AFP)
מלון הוסיף: "הופעה מביכה שלנו, ממני ועד אחרון השחקנים. יש סיבה שהקהל שלהם צעק 'פיניקס בארבעה' ומאמין שהם יכולים לסיים את העבודה עם סוויפ. אם נשחק ככה בשני המשחקים בדנבר, הסדרה הזו באמת תסתיים מאוד מהר".
ה-MVP הטרי, ניקולה יוקיץ' (24 נקודות, 13 ריבאונדים), היה מאוכזב גם כן: "לא חושב שמישהו מהשחקנים שלנו ויתר. זה אולי נראה ככה כשאתה מפסיד בהפרש גדול, אבל זה לא היה המצב. אני בוודאות לא הרמתי ידיים".