מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר (20:00) מול חימקי מוסקבה במסגרת היורוליג. הצהובים מגיעים למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים במפעל, ולא ניצחו מאז מחזור הפתיחה. ההפסד האחרון היה דרמטי במיוחד, 85:82 לאולימפיאקוס.
מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס התייחס לאופן בו צריכה הקבוצה להגיע למשחק: "חשוב מאוד שנראה פנים אחרות על הפרקט, שניראה טוב יותר ונעשה דברים טוב יותר. עד עכשיו היו לנו רגעים טובים במשחקים אבל הפסדנו בפרטים הקטנים ובמבחן התוצאה אנחנו צריכים להשיג ניצחון מחר".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א ספרופולוס
מאמן מכבי ת"א ספרופולוס
מאמן מכבי ת"א ספרופולוס. "צריכים לנצח"
(צילום: ראובן שוורץ)
ספרופולוס התייחס גם ליריבה, שמגיעה בעצמה מתוך משבר, עם ארבעה הפסדים בכל משחקיה במפעל עד כה העונה ואחרי גל קורונה שהיכה בקבוצה: "רוב השחקנים שלהם חוזרים אחרי הקורונה, אולי הם לא בשיא הכושר שלהם אבל הם קבוצה מאוד מוכשרת. אנחנו צריכים להיות מאוד חכמים בהגנה כדי לעצור אותם. אנחנו הולכים להילחם כדי להביא את התוצאה הטובה ביותר".
המאמן גילה כי הוא אינו מופתע מהתוצאות עד כה: "אמרתי להנהלה שבגלל שסיימנו את העונה שעברה מאוחר והייתה עונה כל כך ארוכה, אז העונה הזו לא תהיה קלה וזה בדיוק מה שקורה. זאת המציאות, עשינו הכנה לעונה אבל היא לא הספיקה, וזה בגלל הקורונה, אבל אני לא רוצה לחפש תירוצים. אנחנו משחקים בלי האוהדים שלנו פה בהיכל וזה לא אותם תנאים כמו בשנתיים האחרונות. הפסדנו לצסק"א ואולימפיאקוס בחוץ, זה לא קל לנצח בחוץ במשחקי יורוליג, ברור שרוצים לנצח אבל זה לא קל. אנחנו רוצים להתמקד בעבודה שלנו ועם הזמן אנחנו נראה תוצאות".
2 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
זוסמן. "אנחנו חסרים אותו, ברור שהוא עוזר לנו בהגנה"
(צילום: אורן אהרוני)
על מצב הסגל אמר המאמן: "אנחנו עדיין חסרים את יובל זוסמן וברור שהוא עוזר לנו בהגנה, גם ג'ון דיברתולומיאו ועמרי כספי. אני מאמין שכשהם יחזרו אלינו יהיה לנו סגל שלם, אבל עכשיו אנחנו צריכים להסתדר בלעדיהם. אנחנו צריכים להיות יותר אפקטיביים בהגנה. כשאתה משחק טוב ומנצח אז אתה יוצר כימיה, וכשאתה לא אתה צריך לחפש פתרונות, לכן החלפתי הרבה שחקנים במהלך המשחק, ניסיתי למצוא פתרונות ואת האופציות הכי טובות כדי לשחק טוב יותר ולנצח. ככל שנתאמן ביחד יותר זמן נהיה יותר מאורגנים ויותר מלוכדים".